کد خبر:5445

رضا وریجی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران:

جشنواره برترین عکس های فوتبالی برگزار می شود

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رضا وریجی مدیر روابط عمومی و امور رسانه هیات فوتبال استان ضمن تبریک روز خبرنگار، از برگزاری جشنواره برترین عکس های فوتبالی استان خبر داد.
وی با اشاره به هفدهم مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار، بیان داشت: باید روز خبرنگار را به همه ی همکاران زحمتکش و عزیزی که با کمترین توجه در سرما و گرما به فعالیتشان می پردازند تبریک بگویم و برایشان سلامتی همراه با موفقیت را آرزومندم.
وریجی در ادامه افزود: طبق سنوات گذشته مراسم تجلیل از اصحاب رسانه هیات فوتبال مازندران پابرجاست و بزودی زمان و مکان این رویداد با ارسال دعوت نامه رسمی به عزیزان رسانه ای استان اعلام خواهد شد و در یک دورهمی کاملا صمیمی بازهم میزبان همکاران عزیزمان خواهیم بود.
مدیر روابط عمومی و امور رسانه هیات فوتبال مازندران با بیان در پیش بودن روز جهانی عکاس گفت: در قالب مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و به مناسبت روز جهانی عکاس که در پیش داریم، جشنواره برترین عکس های فوتبالی مازندران را برگزار خواهیم کرد و عکاسان فوتبالی استان می توانند به ارسال تصاویر برتر خود که در دوسال اخیر ثبت کرده اند در این جشنواره شرکت کنند.
وی ادامه داد: این جشنواره از امروز آغاز و عکاسان می توانند تا روز بیست و سوم مرداد ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
رضا وریجی بیان داشت: داوران این جشنواره عکاسان مطرح ورزشی کشور و استان مازندران هستند که به صورت مجازی عکاسان شرکت کننده را قضاوت خواهند کرد.
متولی روابط عمومی هیات فوتبال مازندران در پایان اشاره کرد: امیدوارم تا در یک مراسم ویژه و درخور شأن بتوانیم میزبانی خوبیرا از اصحاب رسانه استان صورت دهیم و خاطره خوبی را برای همه به یادگار بگذاریم.