کد خبر:5342

پسران نونهال در چالوس؛

تیم ملی فوتبال راهی مازندران شد


به
گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران و با اعلام سید علی اصغر مومنی ریاست هیات فوتبال شهرستان چالوس، تیم ملی فوتبالنونهالان پسر کشورمان برای برپایی اردوی چهار روزه و برگزاری چند دیدار تدارکاتی راهی مازندران و شهرستان چالوس شده است.

تیم ملی فوتبال نونهالان پسر کشورمان در مجتمع آموزشی امامت شهرستان چالوس اسکان پیدا کرده اند و تمریناتشان را نیز در دونوبت صبح و بعدازظهر در دو استادیوم شهدای هفتم تیر و شهدای چالوس پیگیری می کنند.

تیم های منتخب نونهالان مازندران،منتخب نوجوانان چالوس و منتخب زیر ۱۸ سال چالوس سه حریف تدارکاتی تیم ملی نونهالان جمهوریاسلامی ایران در اردوی مازندران خواهند بود.


سید
علی اصغر مومنی رئیس هیات فوتبال شهرستان چالوس در خصوص این میزبانی گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم میزبان یکیاز تیم های ملی کشورمان باشیم و امیدواریم تا من و همکارانم در هیات فوتبال شهرستان چالوس بتوانیم میزبان خوبی برای نونهالانمنتخب کشورمان باشیم و خاطرات خوبی از این اردو برایشان به جای بگذاریم.

وی در ادامه تاکید داشت: میزبانی های این چنینی نه تنها باعث مباهات ما خواهد بود، بلکه کمک شایانی به رشد فوتبالیست های استانو شهرستان ما نیز خواهد کرد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان چالوس در پایان بیان داشت: امیدواریم تا در آینده نیز بتوانیم میزبان ملی پوشان آقا و خانم کشورمان دررده های مختلف ملی در شهرستان چالوس باشیم.