کد خبر:6716

با احترام تقدیم به بانوی اول پزشکی فوتبال ایران؛

تجلیل هیات فوتبال مازندران از دکتر زهره هراتیان

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، عصر امروز و پس از پایان کارگاه تخصصی اورژانس های پزشکی در ورزش،از دکترزهره هراتیان بانوی اول پزشکی فوتبال ایران و مدیر مرکز عالی پزشکی فیفا در ایران توسط ریاست هیات فوتبال مازندران تجلیل شد.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان مازندران در حاشیه مراسم تجلیل از دکتر زهره هراتیان که در ساختمان هیات فوتبالمازندران برگزار شد بیان کرد: پزشکی در فوتبال ایران قطعا با وجود دکتر زهره هراتیان رشد به سزایی داشته و ما با وجود ایشاناتفاقات فوق العاده ای را در پزشکی فوتبال شاهد بودیم.

وی در ادامه افزود: دکتر هراتیان به عنوان تنها بانوی پزشک حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر افتخاری برای ایران و به ویژه خانواده یفوتبال کشور است.

متولی فوتبال مازندران گفت: امروز به پاس زحمات و همه ی تلاش های سرکار خانم دکتر هراتیان،تجلیل کوچکی را از ایشان انجام دادهایم تا نشان دهیم که قدردان تلاش های این بانو هستیم.

رحیم درزی خلردی در پایان خاطر نشان کرد: دکتر هراتیان همیشه با کمک هایشان در کنار فوتبال مازندران بوده و انشالله در آینده هم باراهنمایی ها و کمک های ایشان مرکز عالی پزشکی فوتبال را در مازندران راه اندازی خواهیم کرد.