کد خبر:5927

برای اولین ها در فوتبال بانوان استان ادامه دارد؛
برگزاری اختتامیه اولین دوره لیگ دسته یک فوتسال نونهالان دختر مازندران

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، اولین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال نونهالان دختر استان عصر امروز و با قهرمانی تیم طلایی پوشان ۹۰ بابل به پایان رسید.

اولین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال نونهالان دختر استان مازندران با حضور ۹ تیم در ۲ گروه آغاز به کار کرد و با صعود ۲ تیم از هر گروه به مرحله پایانی خود رسید که با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی این مسابقات در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم شهرستان ساری تیم های طلایی پوشان ۹۰ بابل،مبل مسعود بهنمیر و ستارگان امیرکلا به ترتیب مقام های اول تا سوم را ازآن خود کردند.

معصومه باقری و آرشیدا حشمتیان از تیم ستارگان امیر کلا با ۶ گل زده توانستند عنوان خانم کلی این دوره از مسابقات را کسب کنند.

سلاله جوادی، الناز عبداللهی، صدف زارعی، آرزو‌موسی پور،سمیرا خزائلی به عنوان داوران، فاطمه بوداغی به عنوان ناظر و نسیم نیری به عنوان ناظر داوری روز پایانی لیگ دسته یک فوتسال نونهالان دختر بودند.

اختتامیه و مراسم اهدای مدال این دوره از رقابت ها با حضور آنیتا امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران، زمانی مدیرعامل تیم فوتبال بانوان نوا آمل و دیگر مسئولین برگزار شد.

 

 

امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان مازندران در مراسم اختتامیه این مسابقات بیان کرد: خوشحالیم که توانستیم بار دیگر اولینی را در فوتبال بانوان مازندران رقم بزنیم و امروز شاهد روز پایانی لیگ دسته یک فوتسال نونهالان دختر استان هستیم.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره از رقابت ها حاصل تلاش همه ی همکاران بنده،داوران،ناظران،مربیان،بازیکنان و حامیان تیم های شرکت کننده بوده که باید از تمامی کسانی که برای بهتر برگزار شدن این رقابت ها تلاش کردند، تقدیر و تشکر کنم.

امیدی با بیان اهمیت توجه به رده های پایه تاکید داشت: یکی از اهداف اصلی فدراسیون و هیات فوتبال مازندران، پشتوانه سازی در فوتبال بانوان است که امروز با برگزاری رقابت های زده نونهالان شاهد تحقق ابن موضوع بوده ایم و امیدواریم تا در آینده بتوانیم رقابت های متعددی زا در رده های پایه برگزار کنیم.

نائب رئیس بانوان ‌هیات ‌فوتبال مازندران در پایان عنوان کرد: باید از حمایت های همیشگی دکتر درزی خلردی ریاست محترم هیات فوتبال مازندران تشکر کنم و امیدوارم تا با حمایت همه ی خانواده محترم فوتبال مازندران بهترین ها در فوتبال بانوان اتفاق بیافتد.

 

        

 

عکس ها از امیرحسین کافنری

 

         

 

عکس ها از شقایق فرجی