کد خبر:2704

رئیس هیات فوتبال مازندران خبر داد:
برنامه ریزی برای حضور ۴۰ هزار نفری هواداران نساجی در دیدار فینال

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران در واکنش به اعلام ظرفیت ورزشگاه آزادی در روز فینال جام حذفی، از برنامه ریزی ها برای حضور ۴۰ هزار نفری هواداران نساجی در این دیدار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی‌خلردی رئیس هیات فوتبال استان، درخصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر اعلام ظرفیت ورزشگاه آزادی در روز فینال جام حذفی، اظهار کرد: بعد از سال‌ها دو تیم شهرستانی به فینال رقابت‌های جام حذفی راه یافته‌اند که این موضوع از جذابیت خاصی برخوردار است و باید به بهترین نحو از این رویداد بزرگ برای ایجاد شور و نشاط در میان هواداران فوتبال استفاده کرد.

وی ادامه داد: به همین دلیل شایسته است مسئولان امر با توجه به پتانسیل هواداری موجود چه در مازندران و چه در استان مرکزی، بیشترین ظرفیت را برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اختصاص دهند.

 

 

این مقام مسئول با عنوان اینکه بسیاری از فوتبالدوستان از تهران و شهرهای دیگر نیز مشتاق حضور در این بازی هستند، افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود که در بهترین حالت ممکن بازی فینال برگزار شده و مردم عزیز از تماشای یک رقابت جذاب و مهیج، لذت ببرند.

رئیس هیات فوتبال مازندران درخصوص انسداد محور هراز در هفته جاری بیان کرد: طی صحبت‌‌ با فرماندار قائمشهر و پیگیری وی از طریق استانداری و مسئولان ذی‌ربط، مقرر شد به‌دلیل سهولت مسیر هواداران، جاده هراز رفع انسداد شود.

وی گفت: تمامی هیات‌های فوتبال در سطح شهرهای مازندران در حال تلاش و تکاپو برای اعزام هواداران هستند و انشاالله در روز چهارشنبه شاهد بیش از ۴۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی هستیم.

رحیم درزی خلردی در پایان تاکید کرد: از تمام ظرفیت های موجود در مازندران برای موفقیت تیم نساجی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم تا روز چهارشنبه در یک دیدار جذاب، با حضور اکثریت هواداران، نساجی مازندران جام را با خود به خانه بیاورد.