کد خبر:2578

حضور نماینده مردم ساری و میاندورود در هیات فوتبال مازندران؛

بابایی کارنامی: فوتبال مرکز مازندران باید مورد توجه قرار گیرد

 

 

عصر روز چهارشنبه، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با حضور در هیات فوتبال  مازندران با رئیس هیات فوتبال استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، عصر روز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان هیات فوتبال مازندران و بازدید از این هیات با رحیم درزی خلردی در مورد مسائل روز فوتبال مازندران و ساری دیدار و گفتگو کرد.

 

 

علی بابایی کارنامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رحیم درزی خلردی و کارکنان هیات فوتبال مازندران، بیان داشت:خوشبختانه تغییرات  مثبتی را در بدو ورود آقای درزی و همکارانشان در هیات فوتبال مازندران مشاهده کردیم و امیدواریم تا روند رو به رشد فوتبال مازندران ادامه دار باشد.

وی در ادامه تاکید داشت: ورزش دوستان به ویژه هواداران فوتبال مرکز استان مطالبات به حقی را از اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال مازندران دارند و به عقیده بنده این حق شهر ساری به عنوان مرکز مازندران است که حداقل یک تیم دسته یکی و حتی دسته دومی را در اختیار داشته باشد و انشالله با برنامه ریزی درست و رو به جلو شاهد حضور نماینده ساری در کنار تیم پر طرفدار نساجی مازندران در لیگ برتر باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه حمایت همه جانبه ای را نسبت به تیمداری در مرکز استان خواهیم داشت، تصریح کرد: از استاندار مازندران درخواست دارم تا نگاه برابری را به تمامی شهرهای استان مازندران داشته باشد و مرکز استان، به عنوان سمبل توسعه مازندران باید مورد توجه مسئولین استانی قرار گیرد و اگر بنا بر پیشرفت مازندران باشد، شهر ساری را باید در الویت قرار داد.

کارنامی در پایان گفت: اهمیت ورزش در استان مازندران بسیار بالاست و به همین سبب این موضوع برایمان در الویت است و انشالله با همدلی تمامی مسئولین استان شاهد رشد ورزش و رشته جذاب فوتبال در مرکز استان باشیم.

 

 

رحیم درزی خلردی ضمن تقدیر و تشکر از حضور علی بابایی کارنامی در هیات فوتبال مازندران بیان داشت: حضور نماینده محترم مردم شریف ساری و میاندورورد را در هیات فوتبال مازندران به فال نیک می گیریم و امیدواریم تا نگاه مسئولین استان به فوتبال که نقش مهمی در ایجاد شور و شوق اجتماعی دارد بسیار ویژه تر از گذشته باشد.

رئیس هیات فوتبال مازندران اظهار داشت: حمایت های نمایندگان محترم استان مازندران برای رشد و توسعه قوتبال استان بسیار ضروریست و امیدواریم که نمایندگان محترم نگاه ویژه ای به یکی از فوتبالی ترین استان های کشور با میلیون ها هوادار داشته باشند.