کد خبر:1504

اولین جلسه نواب رئیس هیات‌های شهرستانی فوتبال مازندران برگزار شد

 

با حضور معاون اداره کل ورزش استان در امور بانوان، اولین جلسه نواب رئیس هیات‌های شهرستانی فوتبال استان مازندران در ساری برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران، مریم فرج‌پور معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران در امور بانوان در این جلسه که عصر امروز شنبه ۲۷ آذرماه در سالن اجتماعات اداره کل و ورزش جوانان استان مازندران برگزار شد، با تشکر از زحمات مجموعه مدیریتی قبلی بانوان در هیات فوتبال مازندران، تعامل و همکاری بیشتر با مسئولین جدید امور بانوان این هیات را خواستار شد.
فرج پور عامل موفقیت یک مجموعه را همدلی و همراهی دانست و از نواب رئیس شهرستان‌ها خواست با توجه به توانایی و تجربه بالایی که دارند به رشد فوتبال مازندران کمک کنند.

 


سمیه محسنی سرپرست نایب رئیسی بانوان هیات فوتبال مازندران نیز در این جلسه با تقدیر از حضور نواب رئیس شهرستان‌ها، از آنها خواست تا دغدغه‌ها و خواسته‌های خود را در این جلسه بیان کنند.
محسنی در ادامه بیان داشت: یکی از نکات مهم در روند موفقیت فوتبال بانوان مازندران، همدلی و اتحاد مسئولین بانوان در هیات های شهرستانی خواهد بود که امیدوارم این موضوع پس از برگزاری چنین جلساتی قوت بگیرد.

 


گفتنی است در ادامه، نواب رئیس هیات های شهرستانی نظرات خود را درخصوص موارد مطروحه در جلسه ارائه دادند.
در انتهای این نشست رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در جلسه حضور یافت و پس از استماع صحبت‌های نواب رئیس هیات های فوتبال شهرستان‌ها، به سوالات حاضرین پاسخ داد.

 

 

 

درزی خلردی در این جلسه با بیان اینکه فوتبال بانوان مازندران هنوز به جایگاه اصلی خود در کشور دست نیافته است، افزود: ایجاد تعامل و همکاری میان تمام اعضای فوتبال بانوان مازندران باید مورد توجه ویژه امور بانوان هیات فوتبال مازندران قرار گیرد.
متولی فوتبال مازندران در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فوتبال در میان بانوان مازندرانی بسیار پر طرفدار است و این موضوع می تواند به عنوان یک اصل مهم در هیات فوتبال مازندران مورد توجه قرار گیرد.

 

 

عکاس: الهام محمودی