کد خبر:4403

پیام تبریک دکتر رحیم درزی خلردی در پی قهرمانی تیم صنایع آشامیدنی نوا؛

افتخار مثل،دختران فوتسال مازندران

 

 

تیم فوتسال بانوان صنایع آشامیدنی نوا آمل با پیروزی مقابل مس کرمان یک هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتسال بانوان ایران توانست ضمن کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها جواز صعود به سوپر لیگ فوتسال را کسب کند.

از همین رو دکتر رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال بانوان صنایع آشامیدنی نوا آمل در لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نمایش غرورانگیز و کسب عنوان قهرمانی دختران فوتسالیست مازندرانی در لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور که مایه دلگرمی همه ورزش دوستان به ویژه بانوان مازندرانی شد را به اعضای تیم خوب و شایسته صنایع آشامیدنی نوا آمل، صمیمانه تبریک می‌گویم.

در این قهرمانی بدون شک از کادر فنی تا تدارکات و مدیران تیم همگی نقش داشته‌اند و زحمات همه آنها در کنار هم سبب شد تا بر مشکلات تسلط پیدا کنند و به عنوان ارزشمند قهرمانی و صعود به سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور دست پیدا کنند.

اینجانب، ضمن تبریک کسب این عنوان مهم به بازیکنان، کادر فنی، کادر مدیریتی و به ویژه مالک محترم تیم، آرزوی تداوم موفقیت ها رابرای این تیم شایسته در مراحل پیش رو را از درگاه الهی خواهانم.

بی شک این تیم موفقیت های بیشتری را برای استان زیبای مازندران و هواداران عاشق فوتسال به ارمغان خواهد آورد.

با احترام

رحیم درزی خلردی

رئیس هیات فوتبال مازندران