کد خبر:3156

با شناسایی ۲۰ بازیکن برتر؛

استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ سال در مازندران به پایان رسید

 

 

طرح استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ سال استان مازندران با حضور بیش از ۷۰۰ بازیکن مستعد در سراسر استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، طرح استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ سال که در تمامی استان های کشور در حال اجرا است با برگزاری مرحله نهایی آن در بابلسر و با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان و دیگر مسئولین به پایان رسید.

علیرضا شفاهی مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال مازندران در خصوص برگزاری این طرح در استان بیان داشت: طرح استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ سال کشور به صورت مجزا در هر استان برگزار شد و استان مازندران هم روز گذشته و در شهرستان بابلسر با شناسایی ۲۰ بازیکن برتر این استعدادیابی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی در ادامه افزود: در مرحله نخست این طرح بیش از ۷۰۰ بازیکن در شهرهای استان استعدادیابی شدند که ۲۳۰ بازیکن توانستند جواز حضور در مرحه بعدی که در سه شهر بهشهر، بابل و نوشهر برگزار شد را کسب کنند و پس از عبور از این مرحله نیز ۷۰ بازیکن به مرحله نهایی طرح استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ سال در بابلسر دعوت شدند.

شفاهی اظهار داشت: پس از برگزاری مرحله نهایی که در بابلسر و با حضور برترین استعدادیابان مازندران برگزار شد، ۲۰ بازیکن منتخب استان مازندران برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۴ سال شناسایی شدند که در روزهای آینده اسامی این بازیکنان از سایت رسمی هیات فوتبال مازندران اعلام خواهد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در این مراسم و خطاب به بازیکنان حاضر گفت: به همه ی شما استعدادهای ناب فوتبال مازندران افتخار می کنم، چرا که در آینده ای نه چندان دور قطعا از بین شما بازیکنان تراز اول و ملی را شاهد خواهیم بود.

درزی خلردی با اشاره به برگزاری طرح استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ سال در استان مازندران بیان داشت: قطعا استعدادیابان ما بدون کوچک ترین ارفاقی در پی کشف برترین ها هستند و این نکته باید مورد توجه باشد که ۲۰ بازیکن اعزامی مازندران به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۴ سل کشور باید یک سر و گردن بالاتر از استان های دیگر قرار بگیرند، چرا که ورزش و فوتبال در خون مردم مازندران و شمال جریان دارد.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان اشاره داشت: از تمامی استعدادیابان و دست اندرکاران برگزاری این طرح در مازندران کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم که این طرح پلی برای موفقیت نونهالان،نوجوانان و جوانان استان زیبای مازندران باشد.