کد خبر:5539

 

آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان مازندران برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، آیین تجلیل از اصحاب رسانه صبح امروز با حضور سلگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران،علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان،رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران،سهرابی،امیدی و صانعی اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال مازندران در سالن آمفی تئاتر بانک صادرات مازندران برگزار شد.

این مراسم به صورت مشترک و به همت هیات فوتبال مازندران و اداره کل ورزش و جوانان مازندران، با حضور جمعی از خبرنگاران،عکاسان و تصویربرداران فعال ورزشی سراسر استان در شهرستان ساری برگزار شد.

 

 

سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جمع خبرنگاران و در مراسم تجلیل از رسانه های حوزه ورزش اظهار داشت: خبرنگاران باید به وظیفه خود در حق گویی و صیانت از قلم تلاش کنند.

سلگی خواستار توجه ویژه به قهرمانان و پهلوانان شد و گفت: برای حمایت از این عزیزان، ورزشکاران و الگوهای ما باید تکریم بشوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه رسانه وظیفه نخستش نقد مسئولین و بیان حق است، ادامه داد: بجای اینکه ما بخواهیم با حاشیه به ورزش هیجان بدهیم، ده ها مسئله مثبت در ورزش هست که می شود با آنها ورزش را مورد توجه قرار دهیم.

 

 

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تقدیر زحمات اصحاب رسانه بیان کرد: بسیار خوشحالیم که امروز با همراهی هیات فوتبال مازندران میزبان خبرنگاران و عکاسان استان هستیم و امیدواریم که از این برنامه رضایت کافی را داشته باشید.

وی در ادامه افزود: قطعا اصحاب رسانه می توانند مسیر پیشرفت ورزش مازندران را هموار سازند و تقاضا داریم که در کنار اداره کل ورزش و جوانان مازندران باشید.

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با تقدیر از زحمات خبرنگاران و عکاسان فوتبالی استان تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که همراه با اداره کل ورزش و جوانان مازندران میزبان عزیزانی هستیم که در سرما و گرما همیشه یکی از ارکان اصلی پیشرفت فوتبال مازندران بودند.

وی ادامه داد: باید از زحمات همکاران اداره کل ورزش و جوانان مازندران،کمیته مالی و کمیته روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تشکر ویژه ای کنم که غریب به یک هفته در تدارک این برنامه بودند تا با بهترین کیفیت از شما میزبانی کنیم.

متولی فوتبال مازندران در پایان خاطر نشان کرد: قطعا این تجلیل پاسخ کوچکی در مقابل زحمات اصحاب محترم رسانه بوده که امیدوارم از ما قبول کرده باشند.

 

 

رضا وریجی مدیر روابط عمومی و امور رسانه هیات فوتبال مازندران ضمن خوش آمد به حاضرین در جلسه بیان داشت: با افتخار امروز در خدمت همکاران رسانه ای خودمان در ورزش مازندران هستیم و امیدوارم تا توانسته باشیم این برنامه را با کیفیت بالایی برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران اظهار داشت: این برنامه حاصل یک کار گروهی بوده که باید از همه ی عزیزانی که برای برپایی مراسم امروز زحمت کشیدند تشکر کنم و یک تشکر ویژه نیز از مدیریت بانک صادران مازندران و جناب صالحی مدیر روابط عمومی بانک صادرات دارم که سالن آمفی تئاتر شکیلی را برای اجرای این برنامه در اختیار ما قرار دادند.

وریجی در پایان تاکید کرد: قطعا ویژه ترین تشکر را باید از دکتر رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران انجام دهم که با تمام مشکلاتی که گریبان گیر هیات است، از هیچ کمکی برای برپایی با کیفیت این مراسم دریغ نکردند.