کد خبر:3415

هیات فوتبال مازندران برگزار کرد؛
آیین‌گرامیداشت روز خبرنگار

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مسئولین هیات فوتبال مازندران و خبرنگاران و عکاسان فوتبال مازندران در تالار حاج احمد شهرستان سیمرغ‌ برگزار شد.

این مراسم از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه در سالن حافظ مجموعه تالار حاج احمد شهرستان سیمرغ آغاز شد و پس از برگزاری مراسم‌ابتدایی، از غریب به ۹۰ خبرنگار،عکاس،تصویربردار و گزارشگر فعال فوتبال استان مازندران تجلیل به عمل آمد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) بیان داشت: با احترام به ماه محرم، روز خبرنگار را خدمت همه شما عزیزان و زحمت کشان حوزه خبر و عکس تبریک عرض می کنم و امیدوارم تا انشالله همیشه موفقیت های فوتبال مازندران را مخابره کنید.

رئیس هیات فوتبال مازندران با تاکید بر اهمیت تاثیر رسانه ها در موفقیت فوتبال مازندران عنوان کرد: قطعا تلاش های ما در هیات فوتبال مازندران، بدون کمک خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و گزارشگران هیچ نمودی پیدا نخواهد کرد و قطعا تعامل میام رسانه ها و هیات فوتبال مازندران می تواند موفقیت های بزرگی را برای فوتبال استانمان همراه داشته باشد.

همچنین در ادامه رضا وریجی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران ضمن خوش آمد به حاضرین، گفت: روز خبرنگار را خدمت‌ همه دوستان و همکاران عزیزم تبریک‌عرض می کنم و امیدوارم تا انشالله همیشه قلمتان‌‌ پر رنگ تر از گذشته باشد.

وی در ادامه‌ اظهار داشت: من و همکارانم در کمیته روابط عمومی هیات فوتبال مازندران همیشه سعی داریم تا در کنار رسانه ها باشیم و این نکته برایمان از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که رسانه ها همیشه بازوهای روابط عمومی هر سازمانی هستند و باید به شکلی درست از آن ها در موفقیت آن نهاد و سازمان استفاده شود و امیدواریم تا با ارتباط موثر با شما عزیزان شاهد روزهای خوبی برای فوتبال مازندران باشیم.

رضا وریجی در پایان تاکید داشت: برگزاری این مراسم تجلیل شاید کوچک ترین کار در مقابل زحمات شما عزیزان بود که خوشبختانه با نگاه ویژه ریاست محترم هیات فوتبال مازندران محقق شد و توانستیم در فضا و شرایطی مناسب میزبان خبرنگاران،عکاسان،تصویربرداران و گزارشگران فوتبال مازندران باشیم.

لازم به ذکر است احمد قربانی از عکاسان و میثم یوسفی از خبرنگاران فوتبال مازندران چند دقیقه ای را نیز به بیان دغدغه های عزیزان این ۲ حوزه پرداختند.