کد خبر:5931

پایان کار لیگ دسته یک فوتسال مازندران؛

آکام خزر چمستان قهرمان شد

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، در روز پایانی و دیدار های رده بندی و فینال لیگ دسته اول فوتسال استان تیم های آکامخزر چمستان،عقاب ارم نکا و پیام مهر ساری توانستند مقام های اول تا سوم این رقابت ها را کسب کنند.

در دیدار فینال تیم آکام خزر چمستان موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم عقاب نکا عبور کند و جام قهرمانی را در شهرستان نکا بالایسر ببرد و همراه با نماینده نکا(عقاب نکا) جواز حضور در لیگ برتر فوتسال استان مازندران را کسب کند.

روز پایانی این رقابت ها با حضور دکتر رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران، امیرحسین ملکی مسئول کمیته فوتسال استانو دیگر مسئولین در سالن شهید بردبار شهرستان نکا برگزار شد و طی برگزاری مراسم جشن قهرمانی مدال و کاپ تیم ها به آنها اهداشد.

امیرحسین ملکی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال مازندران در حاشیه این مراسم بیان کرد: این رقابت ها از تیر ماه سال جاری باحضور ۸ تیم در ۲ گروه شرق و غرب آغاز به کار کرد و پس از برگزاری ۱۲ دیدار، ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که بار دیگر از رویدادی فوتسالی در استان سربلند بیرون آمدیم و این موفقیت نشان دهنده یک کار گروهیبوده که از همین جا از تمامی زحمت کشان این مسابقات تشکر می کنم.

ملکی در پایان گفت: سعی داریم تا فوتسال در استان مازندران بیش از گذشته رشد پیدا کند و در این راه دست یاری به سوی همه یعزیزان دراز خواهم کرد.