کد خبر:5960

سلام دوباره مازندران به لیگ برتر؛
آداک نوشهر قهرمان لیگ دسته اول فوتبال ساحلی شد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، تیم آداک با پیروزی مقابل تیم زردپوشان سیاه کوه اردکان در ورزشگاه پیمان حسینی نوشهر جشن قهرمانی خود را در حضور هواداران پرشورش برگزار کرد.

آداک نوشهر پیش تر از این موفق شد با برد ۷بر۴ از سد تیم موج نوین بندر گناوه عبور کند و در سواحل خلیج همیشگی فارس جشن صعود به لیگ برتر را بگیرد.

نماینده شایسته فوتبال ساحلی مازندران بار دیگر این استان را در لیگ برتر صاحب تیم کرده و امیدواریم تا روند رو به رشد این تیم در مسابقات پیش رو نیز ادامه داشته باشد.

ساحل فرح آباد ساری نیز دیگر تیم مازندرانی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی بود که متاسفانه علی رغم بازی های خوب از صعود به لیگ برتر بازماند.

دکتر درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان مازندران ضمن تبریک این صعود تاریخی بیان کرد: خوشبختانه بار دیگر استان زیبای مازندران نماینده ی شایسته ای را در لیگ برتر فوتبال ساحلی دارد که قطعا باعث مباهات و غرور خانواده فوتبال مازندران خواهد بود.

وی ادامه داد: خسته نباشید ویژه ای را خدمت بازیکنان،کادر فنی،کادر مدیریتی و هواداران پرشور تیم آداک نوشهر عرض می کنم و ضمن تبریک این قهرمانی در ادامه مسیر برایشان بهترین ها را آرزومندم.

دکتر درزی در پایان تاکید داشت: استان شمالی و ساحلی مازندران قطعا ظرفیت های بیشتری را در فوتبال ساحلی دارد و امیدواریم تا در آینده ای نزدیک شاهد حضور تیم های بیشتری در لیگ های معتبر کشوری باشیم.