کد خبر:4527

رئیس هیات فوتبال مازندران از برگزاری مسابقات به نام مرحوم علی نوبخت خبر داد:
دکتر درزی خلردی: ضایعه دردناکی برای فوتبال مازندران رقم خورد

 

 

به گزارش روابط عموم هیات فوتبال مازندران و با اعلام دکتر درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان، تمامی مسابقات هفته آینده هیات فوتبال مازندران به نام جوان ناکام و فوتبالیست فقید مازندران، علی نوبخت نامگذاری خواهد شد.

 

 

وی با بیان اینکه این اتفاق برای فوتبال مازندران ضایعه دردناکی بود گفت: علی نوبخت عزیز دیگر در میان ما نیست و این یک تقدیر الهی برای این جوان خوش آتیه آملی بود و با تمام دردناکی این واقعه باید با آن کنار آمد.

رئیس هیات فوتبال مازندران در ادامه ضمن تسلیت مجدد به خانواده مرحوم های نوبخت اظهار کرد: با تمام وجود در غم خانواده نوبخت شریک هستیم و امیدواریم تا با گرامی داشت یاد این جوان فوتبالیست در رویداد های مختلف بتوانیم یاد و خاطرش را زنده نگه داریم.

دکتر درزی خلردی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی مسابقات تحت برگزاری هیات فوتبال مازندران در هفته آینده به نام مرحوم علی نوبخت نامگذاری خواهد تا یادش را گرامی بداریم.

لازم به ذکر است مرحوم علی نوبخت بازیکن تیم احسان ری در دقیقه ۷۵ دیدار هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر نوجوانان تهران در یک برخورد فوتبالی متاسفانه به کما رفت و پس از یک هفته مراقبت های پزشکی دار فانی را وداع گفت.

همچنین ریاست هیات فوتبال مازندران به همراه جمعی از مسئولین در منزل این مرحوم حضور پیدا کردند و با خانواده علی نوبخت ابراز همدردی کردند.

هیات فوتبال مازندران این واقعه دردناک را به خانواده محترم نوبخت و جامعه فوتبال مازندران تسلیت عرض می نماید.