کد خبر:4046

برای اولین بار در فوتبال مازندران؛
کارگاه دانش افزایی مربیگری دروازه بانی ویژه بانوان برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران‌، برای اولین بار در تاریخ فوتبال استان و به همت کمیته بانوان هیات فوتبال مازندران، کارگاه دانش افزایی مربیگری دروازه بانی ویژه بانوان برگزار شد.

این کلاس باحضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، امیدی نائب رئیس بانوان هیات استان،پاشنا رئیس هیات فوتبال شهرستان بابلسر و دیگر مسئولین از صبح روز جمعه هفدشانزدهم دی ماه در شهرستان بابلسر و با تدریس امیر فراشی آغاز بکار کرد و در قالب یک کارگاه یک روزه تئوری و عملی با ۲۸ شرکت کننده به کار خود پایان داد.

 

 

درزی خلردی در این مراسم با اشاره به برگزاری این کلاس برای نخستین بار در تاریخ فوتبال مازندران‌ گفت: امروز برای فوتبال مازندران روز تاریخی محسوب می شود و امیدوارم تا با بالاترین کیفیت این کارگاه برگزار شود.

وی در ادامه عنوان کرد: باید از زحمات و هماهنگی های سرکار خانم امیدی و همکارانشان در کمیته بانوان هیات فوتبال مازندران کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و امیدوارم در آینده کلاس های متعددی را در بخش بانوان شاهد باشیم.

آنیتا امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران در افتتاحیه این کارگاه بیان کرد: خوشبختانه امروز اتفاق بزرگی در فوتبال بانوان مازندران رقم خورد و امیدوارم تا سرآغاز رشد و شکوفایی فوتبال بانوان مازندران باشد.

وی افزود: موضوع آموزش را در بخش فوتبال بانوان مازندران با تمام توان پیگیری خواهیم کرد تا سطح دانش روز دنیا در بخش بانوان هم مانند آقایان افزایش پیدا کند.

نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران در پایان اظهار داشت: از تلاش های همکارام در کمیته بانوان و آموزش هیات فوتبال مازندران و به ویژه دکتر درزی خلردی که تمام همکاری را با داشتند تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم که بتوانیم فوتبال بانوان مازندران را به حقش برسانیم.