کد خبر:2005

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران از رئیس هیات فوتبال مازندران تقدیر کرد

 

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به پاس برگزاری “کارگاه آموزشی مسئولین برگزاری مسابقات” در ساری، از رئیس هیات فوتبال مازندران تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، در بخشی از متن تقدیر “حیدر بهاروند” خطاب به “رحیم درزی خلردی” آمده است: مطمئناً ثمره این تلاش ها در امر ارتقاء و توسعه فوتبال کشور و ارتقای سطح مسابقات ملی و بین المللی این مرز و بوم بوده  و امیدوارم اقدامات شایسته آن جناب مورد رضای پروردگار قرار گیرد.

در ادامه این متن تقدیر آمده است: رجای واثق داریم حضرتعالی تمام تلاش خود را برای اعتلای فوتبال استان به کار گرفته و خدمت را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار داده اید.

در خاتمه این متن تقدیر نیز آمده است: امید است با داشتن همکارانی چون شما و حفظ چنین روحیه بالایی در خدمت رسانی به فوتبال کشور در آینده شاهد رشد و تعالی هرچه بیشتر حضرتعالی باشیم.

گفتنی است این لوح تقدیر در خاتمه کارگاه آموزشی مسئولین برگزاری مسابقات در ساری، با حضور فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران به رئیس هیات فوتبال مازندران اهداء شد.

لازم به ذکر است این دوره آموزشی دو روزه با حضور ۴۰ ناظر فوتبال از استان های مازندران، گیلان و گلستان و تدریس داوود رفعتی داور اسبق بین المللی از روز پنجشنبه آغاز شد و عصر روز جمعه پانزدهم بهمن ماه در مجتمع شهید بهشتی بهزیستی مازندران خاتمه یافت.