کد خبر:1783

درزی خلردی در دیدار نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی: زیرساخت، اولویت نخست فوتبال مازندران است/ لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها برای حل مشکل زیرساخت های ورزشی استان

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران در دیدار نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی زیرساخت را اولویت نخست فوتبال مازندران دانست و افزود: باید از تمام ظرفیت ها برای حل مشکل زیرساخت های ورزشی استان مازندران استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان در دیدار منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق افزود: متاسفانه زیر ساخت فوتبال مازندران، در شأن این رشته ورزشی در استان نیست.

وی ادامه داد: یقیناً زیرساخت، الویت نخست فوتبال مازندران است و باید از تمام ظرفیت های ورزشی، سیاسی و اجتماعی استان برای رفع مشکلات زیرساختی ورزش مازندران استفاده کرد.

درزی خلردی خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم فوتبال نساجی مازندران به عنوان تنها تیم لیگ برتری استان به دلیل مشکل زیرساخت با مشکلات فراوانی روبرو شده است که ان شاء الله با فراهم شدن شرایط، طی روزهای آینده با تصمیم گیری مدیران استانی شاهد میزبانی مسابقات نساجی در استانمان باشیم.

رئیس هیات فوتبال مازندران اظهار داشت: فوتبال مازندران تا امروز از در اختیار داشتن ساختمان اختصاصی محروم بوده که در این راستا ان شاء الله در صورت فراهم بودن امکانات لازم، پروژه ساختمان هیات فوتبال مازندران بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

درزی خلردی همچنین در رابطه با وضعیت فوتبال ساری بیان ‌داشت: ساری به عنوان مرکز استان می تواند مانند گذشته توانایی های بیشتری از خود در فوتبال کشور به نمایش بگذارد و مرکز مازندران هنوز به جایگاه اصلی فوتبالی خود دست نیافته است.

منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای فوتبال مازندران افزود: باید از تمامی ظرفیت های موجود برای اعتلای فوتبال استان بهره برد و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم جدید مدیریتی فوتبال مازندران ان شاء الله در حد توان و وظایف قانونی خود در کنار فوتبال مازندران خواهم بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورا اسلامی ادامه داد: ورزشگاه های شهدا و متقی ساری به عنوان سرمایه های زیرساختی فوتبال استان و شهرستان باید هرچه سریع تر از بلاتکلیفی خارج شوند.

زارعی خاطرنشان کرد: در صورت رفع مشکلات زیرساختی می توان به فکر تیمداری ساری در لیگ های سطوح بالای کشور بود.