کد خبر:1704

برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال پسران زیر ۱۹ سال استان های گیلان و مازندران در ساری؛
درزی خلردی: بازیکنان استان های شمالی کشور پشتوانه مناسبی برای آینده تیم های ملی فوتبال خواهند بود

 

 

اردوی استعدادیابی فوتبال پسران زیر ۱۹ سال استان های گیلان و مازندران با حضور ۵۰ بازیکن در ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در مراسم افتتاحیه این اردوی استعدادیابی اظهار کرد: استان های شمالی کشور، استعدادها و ظرفیت های فراوانی در حوزه ورزش و به ویژه فوتبال داشته و قطعاً پشتوانه مناسبی برای تیم های ملی در رده های مختلف سنی خواهند بود؛ همچنان که در سالهای گذشته نیز بازیکنان متعددی از استان مازندران در تیم های ملی حضور داشته و دارند.

متولی فوتبال مازندران افزود: ان شاء الله با ایجاد بستر مناسب و برگزاری چنین اردوهایی در سطح کشور شایسته ترین افراد برای تیم های ملی کشور برگزیده شوند.

درزی خلردی ادامه داد: امروز میزبان ۵۰ بازیکن از استان های مازندران و گیلان هستیم که طی فرایندی در چندین مرحله انتخاب شده و با حضور استعدادیابان تیم های ملی پایه مورد ارزیابی تخصصی قرار می گیرند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: ان شاء الله بازیکنان حاضر در این اردوی استعدادیابی، بهترین عملکرد خود را داشته باشند و از تمام پتانسیل و ظرفیت فنی خود برای جلب نظرات استعدادیابان محترم استفاده کنند.

رئیس هیات فوتبال مازندران در خاتمه از حضور مهدی کردانی مسئول صدور مجوز آکادمی های فوتبال ایران در این اردوی استعدادیابی، همچنین سرهنگ ابراهیمی مدیریت مجموعه آموزشی، فرهنگی، رفاهی پردیس ناجا به دلیل میزبانی این اردوی استعدادیابی تقدیر کرد.