کد خبر:1451

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران،سمینار دانش افزائی داوران لیگ دسته اول فوتسال کشوربا حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، رضا سخندان رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ، حسین شاهمرادی عضو دپارتمان داوری و مدیر دوره، رضا تیموری سرپرست کمیته داوران استان و علی اصغرمومنی رئیس هیات فوتبال چالوس از امروز به مدت سه روز با حضور ۱۱۰ داور از سراسر کشور در مرکز امامت چالوس به میزبانی مازندران آغاز شد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران در مراسم افتتاحيه اين كلاس ضمن خير مقدم به مسئولين و مدعوين حاضر افزود : ما باید در بحث آموزشی سرمایه گذاری کنیم و برای این موضوع وقت بگذاریم چراکه آموزش یکی از راهبردهای مهم در تمام عرصه هاست.

وی ادامه داد: برای برگزاری این کلاس، آقای محمود نصیرلو یکی از بروزترین مدرسان داوری فدراسیون فوتبال و AFC در نظر گرفته شده که افتخار و برند داوری فوتسال مازندران و کشور در عرصه بین المللی هستند تا علم روز و آخرین تغییرات قوانین داوری و اصلاحات مربوط به قوانین داوری فوتسال را آموزش دهند .

درزی خلردی اظهار کرد: باعث خرسندی است که سه داور مازندرانی در لیست داوران بین المللی ۲۰۲۲ فیفا قرار گرفتند و امیدوارم در آینده ای نزدیک خبر های خوبی از داوران ارزشمند مازندرانی بشنویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من و همکارانم در استان مازندران آماده میزبانی از تمام ورزشکاران،مربیان و داوران عزیز کشور هستیم تا بتوانیم در بالا بردن سطح کمی و کیفی ورزش تاثیر گذار باشیم.

لازم به ذکر است تدریس این دوره برعهده محمود نصیرلو، وحید عرض پیما و امیر لامعی می باشد.