کد خبر:4150

با تدریس علیرضا رجبی؛

کلاس پیش فصل داوران و ناظران لیگ برتر فوتسال مازندران برگزار شد

 

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران، کلاس پیش فصل داوران و ناظران لیگ برتر فوتسال استان با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، امیدی نائب رئیس بانوان هیات و دیگر مسئولین هیات استان برگزار شد.

این کلاس از صبح روز جمعه سی ام دی ماه در مجتمع پیامبر اعظم شهرستان نور با تدریس علیرضا رجبی مدرس رسمی داوری ای اف سی و فیفا آغاز شد و آخرین تغییرات داوری روز دنیا و قوانین اصولی داوری به داوران و ناظران لیگ برتر فوتسال مازندران آموزش داده شد.

 

 

رحیم درزی خلردی در مراسم افتتاحیه این کلاس ضمن تشکر از هیات فوتبال شهرستان نور به جهت میزبانی این کلاس، عنوان کرد: بروزشدن اطلاعات داوران و ناظران مازندرانی برای هیات فوتبال استان یک اولویت محسوب می شود و امیدوارم تا حاضران در این کلاس به نحو احسن از آموزش های کلاس بهره ببرند و در ادامه قضاوت های بهتری را از آنها ببینیم.

وی در ادامه اظهار داشت: بسیار خوشحالم از اینکه مدرس کلاس امروز که در گذشته یک داور بین المللی و حالا یکی از مدرسان درجه یک داوری محسوب می شود یک مازندرانی به نام علیرضا رجبی است و باید این موضوع را به فال نیک گرفت و برای حضور ایشان در کلاس کمال تقدیر و تشکر را دارم.

درزی خلردی با بیان اهمیت برگزاری این کلاس بیان داشت: از کمیته داوران هیات فوتبال مازندران برای برگزاری این کلاس تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم تا بتواند در مسیر پیشرفت داوری فوتسال استان مازندران تاثیر بسزایی داشته باشد.