کد خبر:1819

آغاز کلاس مربیگری سطح C فوتبال آسیا در ساری

 

کلاس مربیگری سطح C فوتبال آسیا (آقایان) در ساری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، حسین قزل سفلو مسئول دپارتمان آموزش مربیان هیات فوتبال مازندران در جلسه افتتاحیه این کلاس، ضمن خیر مقدم به حضار، برگزاری این گونه کلاس های آموزشی را بسیار ارزشمند و ناشی از نگرش متعالی متولی هیات فوتبال استان و اهمیت به بحث آموزش عنوان کرد و افزود: قطعاً با این روند مثبت، پیشرفت های شایانی نصیب هیات فوتبال مازندران خواهد شد.

وی ادامه داد: رئیس هیات فوتبال مازندران توجه ویژه ای به بحث آموزش و استعدادیابی دارند و به جرات می توان گفت طی روزهای اخیر بهترین نوع استعدادیابی در سطح کشور به میزبانی استان مازندران برگزار شده است.

قزل سفلو افزود: در عمل نشان دادیم هیات فوتبال استان مازندران در مجموعه کمیته آموزش فدراسیون در سطح بالایی از حیث کمیت و کیفیت قرار دارد و ان شاء الله افق روشنی پیش روی هیات فوتبال مازندران خواهد بود.

رئیس کمیته آموزش هیات فوتبال مازندران نیز در این جلسه گفت: ان شاء الله برگزاری این کلاس آموزشی دانش افزایی و پیشرفت فوتبال مازندران را موجب خواهد شد.

محمود سورتیچی افزود: فراگیران این دوره نباید صرفاً به حضور در این کلاس اکتفا کنند و قطعاً ارتقای سطح علمی مربیان نیازمند تحقیق، پژوهش و مطالعه خواهد بود.

وی ادامه داد: فراگیران باید سطح علمی تخصصی خود همیشه اطلاعات خود را بروز نگه دارند و در کنار آموزشهای تئوری، بحث اجرایی و عملی را نیز مد نظر قرار دهند.

رئیس هیات فوتبال مازندران نیز در این جلسه از آموزش به عنوان یک اصل مهم یاد کرد و افزود: مربیان حاضر در این دوره آموزشی باید اطلاعات آموزشی و تخصصی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند که این مهم قطعاً در رشد و پیشرفت آنها بسیار موثر خواهد بود.

رحیم درزی خلردی با بیان اینکه قطعاً نگرش و نوع نگاه مربیان شرکت کننده در این کلاس، در پایان دوره آموزشی با امروز متفاوت خواهد بود، خاطرنشان کرد: ان شاء الله خروجی این کلاس ها، پرورش مربیان کارآزموده و پشتوانه سازی مطلوب برای فوتبال مازندران خواهد بود.

وی در خاتمه از سرهنگ ابراهیمی مدیریت مجتمع آموزشی فرهنگی رفاهی پردیس ناجا به دلیل میزبانی این دوره آموزشی تقدیر کرد.

گفتنی است این دوره آموزشی از امروز یکشنبه سوم بهمن ماه در مجتمع آموزشی فرهنگی رفاهی پردیس ناجا آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.