کد خبر:3736

رئیس هیات فوتبال مازندران خبر داد:

کلاس مدیریت فوتبال در مازندران برگزار خواهد شد

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در حاشیه حضور در فدراسیون فوتبال از برگزاری کلاس یک‌روزه مدیریت فوتبال در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، طی جلسه ریاست هیات فوتبال استان با طهمورث حیدری مسئول امور استان ها و عضوهیات رئیسه فدراسیون فوتبال و هوشنگ نصیرزاده مسئول کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، مقرر شد تا در ماه های آینده یک کلاس یک روزه مدیریت فوتبال در استان مازندران برگزار شود.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با بیان اهمیت برگزاری این کلاس بیان داشت: یکی از مشکلات عمده در فوتبال، سوءمدیریت های عدیده در آن است که در نظر داریم تا با برگزاری کلاس های متعدد، در جهت رفع مشکلاتی مدیریتی فوتبال تلاش کنیم.

وی ادامه داد: کلاس های آموزشی در تمامی زمینه های فوتبال یکی از اهداف بنده بود که سعی در برآورده کردن آن دارم و امیدوارم این کلاس ها سبب رشد فوتبال استان مازندران شود.

درزی خلردی با بیان اینکه تدریس این کلاس به عهده هوشنگ نصیرزاده است گفت: سعی خواهیم کرد تا بهترین کلاس را با حضور مدیران فوتبالی استان مازندران برگزار کنیم تا انشالله پس از برگزاری این کلاس به مدرسی جناب نصیرزاده، خروجی قابل قبولی را درفوتبال استان شاهد باشیم.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان خاطرنشان کرد: کلاس های آموزشی فوتبالی در استان مازندران همچنان ادامه خواهد داشت وآخرین تغییرات روز دنیای فوتبال را در استان مازندران آموزش خواهیم داد.