کد خبر:3566

به همت هیات فوتبال مازندران؛
کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران مسابقات فوتبال مازندران برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران مسابقات فوتبال استان مازندران در روز جمعه ۱۸ شهریور ماه و با حضور غریب به ۱۱۵ ناظر آقا و خانم در مجتمع ساحلی بهزیستی ساری برگزار شد.

این کلاس با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سهرابی و امیدی نواب رئیس آقایان و بانوان هیات استان، ‌جمشید پازوکی مسئول کمیته مسابقات، شجاعی مسئول کمیته انظباطی، تیموری مسئول کمیته داوران، کیانی مسئول کمیته اداری و دبیرخانه و …. به منظور آشنایی ناظران با جدیدترین قوانین، نحوه نظارت و بررسی دغدغه های ناظران برگزار شد.

داود سهرابی نائب رئیس و مسئول سازمان لیگ فوتبال مازندران در ابتدای مراسم ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان بیان داشت: خوشحالیم که توانستیم در یک فضای مناسب و در خور شأن، از شما عزیزان میزبانی کنیم و امیدوارم تا با پایان این کلاس سطح نظارت ها در استان پیشرفت چشمگیری را شاهد باشد.

در ادامه رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با بیان اینکه این کلاس از اهمیت فراوانی برخوردار است گفت: کلاس های آموزشی در همه ابعاد و حوزه ها یکی از اصلی ترین اهداف هیات فوتبال مازندران به منظور بالا رفتن کیفیت کاری اهالی فوتبال مازندران خواهد بود.

وی افزود: به عقیده بنده هزینه در بخش آموزش به نوعی یک سرمایه گزاری بلند مدت برای بهتر شدن است و سعی کردیم این موضوع را در هیات فوتبال مازندران به نحو احسن به اجرا برسانیم.

رئیس هیات‌فوتبال مازندران تصریح کرد: شما ناظران مسابقات، اصلی ترین رکن برگزاری هر دیدار هستید و این اهمیت کار شما را نشان می دهد و قطعا نظارت های دقیق نیاز به بروزرسانی اطلاعات و آشنایی دقیق با قوانین را دارد و امیدوارم تا از چنین کلاس های به بهترین شکل استفاده کنید.

در ادامه هر کدام از ناظران به بیان دغدغه های خود پرداختند و موضوعات مختلف آموزشی توسط مدرسین آموزش داده شد.