کد خبر:4089

برای دومین بار برگزار شد؛

کلاس توجیهی مسئولین کمیته فوتسال شهرستانها و نمایندگان برگزاری مسابقات فوتسال مازندران

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، کلاس توجیهی مسئولین کمیته فوتسال شهرستانها و نمایندگان برگزاری مسابقات فوتسال استان با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران،سهرابی نائب رئیس آقایان هیات فوتبال مازندران، امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان، ملکی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال،شجاعی مسئول کمیته انضباطی هیات فوتبال استان و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات دانشکده تربیت بدنی دانشگاه مازندران بابلسر برگزار شد.

این کلاس برای دومین بار و به همت کمیته فوتسال هیات فوتبال مازندران شکل گرفت و آخرین تغییرات قوانین انضباطی و برگزاری مسابقات توسط مسئولین کمیته انضباطی و فوتسال هیات فوتبال مازندران به شرکت کنندگان در این کلاس آموزش داده شد.

 

 

امیرحسین ملکی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال مازندران ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در این کلاس بیان داشت: بسیار خوشحالیم که برای دومین بار این کلاس بسیار مهم را در مازندران برگزار کردیم و امیدوارم تا با برنامه ریزی های بهتر شاهد روزهای خوبی برای فوتسال استان مازندران باشیم.

ملکی در ادامه از روند رو به رشد فوتسال مازندران گفت و اظهار داشت:من و همه همکارانم در کمیته فوتسال استان مازندران با همراهی مسئولین کمیته فوتسال شهرستان ها تمام تلاشمان را برای موفقیت فوتسال استان مازندران خواهیم گذاشت و امیدوارم تا در این مسیر موفق عمل کنیم.

 

 

امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران با تبریک روز مادر و روز زن گفت: بسیار خوشحالم که امروز و در این مراسم میزبان بانوان فوتبالی و فوتسالی استان مازندران پای به پای آقایان هستیم که نشان از ظرفیت بالای فوتبال بانوان مازندران دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: کلاس های آموزشی این چنینی قطعا یک عامل پیشرفت خواهد بود و به همین منظور در بخش بانوان کلاس های آموزشی متعددی را در آینده پیش بینی کرده ایم.

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران نیز در پایان این مراسم ضمن تبریک روز مادر به بانوان فوتبال مازندران برای حاضرین در این کلاس توجیهی بهترین ها را آرزومند شد.

در پایان این مراسم از کمیته فوتسال شهرستان های آمل،چالوس و نکا به عنوان کمیته های برتر فوتسال استان مازندران تجلیل شد.

همچنین در اقدامی شایسته از سوی کمیته بانوان هیات فوتبال مازندران از بانوان حاضر در این کلاس به مناسبت روز زن و روز مادر نیز تجلیل به عمل آمد.