کد خبر:1479

اعضای کمیته انضباطی هیات فوتبال مازندران منصوب شدند

 

با حکم رئیس هیات فوتبال مازندران، اعضای کمیته انضباطی هیات فوتبال استان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، با حضور رحیم درزی خلردی، رئیس هیات فوتبال استان، “وحید شجاعی” به عنوان سرپرست کمیته انضباطی هیات فوتبال مازندران منصوب و از زحمات جانعلی فرهادی در دوران تصدی قدردانی شد.

 

 

گفتنی است “وحید شجاعی” کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، فارغ التحصیل رشته مدیریت ورزشی در مقطع دکترا و عضو هیات علمی دانشگاه در رشته مدیریت ورزشی است و بیش از ۱۵ سال تدریس در رشته حقوق ورزشی در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری از جمله سوابق تحصیلی وی است.

وی عضو سابق شورای راهبردی ورزش استان است و هم اکنون نیز در شورای تخصصی ورزش استان فعالیت دارد.

.بر اساس این گزارش در بخشی از حکم رحیم درزی خلردی خطاب به وحید شجاعی آمده است: نظر به تعهد، تجربیات، کارائی و تخصص جنابعالی در امور حقوقی و فوتبال، به موجب این حکم به عنوان سرپرست کمیته انضباطی هیات فوتبال مازندران منصوب می شوید. امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در چهارچوب آیین نامه ها و مقررات و برنامه های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال موفق و موید باشید.

 

 

همچنین با حکم رئیس هیات فوتبال استان مازندران، محمد رضایی راد به عنوان عضو کمیته انضباطی هیات فوتبال مازندران منصوب و معرفی شد.

 

 

گفتنی است در حکمی دیگر از سوی رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، محمد مهدی فیاضی به عنوان معاون کمیته انضباطی این هیات معرفی و منصوب شد.

فیاضی فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی ارشد است که سابقه بازی در تیم نکاچوب ساری را نیز در کارنامه دارد.