کد خبر:3485

امیدی نائب رئیس هیات فوتبال مازندران:
مسیر روشنی پیش روی فوتبال بانوان مازندران قرار دارد

 

 

آنیتا امیدی نائب رئیس هیات فوتبال مازندران با اشاره به جلسات متعدد شهرستانی، مسیر روشنی را برای آینده فوتبال و فوتسال بانوان مازندران متصور شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، نائب رئیس و مسئولین امور بانوان هیات فوتبال استان با حضور در شهرستان های غربی مازندران جلسات متعددی را با محوریت توسعه فوتبال و فوتسال بانوان استان برگزار کردند.

مسئولین امور بانوان هیات فوتبال مازندران در شهرستان های رامسر،تنکابن،چالوس،نوشهر و عباس آباد حاضر شدند و ضمن دیدار با تعدادی از بانوان فوتبالی شهرستان های مذکور، جلساتی را نیز با مسئولین ورزش و فوتبال هر شهرستان هم برگزار کردند.

آنیتا امیدی نائب رئیس امور بانوان هیات فوتبال مازندران با تاکید بر اهمیت جلسات شهرستانی عنوان کرد: جلسات خوبی در شهرستان های غربی استان برگزار شد و دغدغه های بانوان فوتبال و فوتسال این شهرستان ها با حضور مسئولین هر شهرستان مطرح شد و مقرر شد تا انشالله در آینده با کمک هیات فوتبال استان و هیات فوتبال و ادارات شهرستانی تا حدودی مشکلات فوتبال بانوان در شهرستان ها مرتفع شود.

امیدی افزود: خوشبختانه دکتر درزی خلردی ریاست محترم هیات فوتبال مازندران تاکید ویژه ای بر پیشرفت فوتبال بانوان استان دارند و این نگاه ویژه قطعا می تواند قوت قلبی برای بانوان فوتبالیست مازندران باشد.

وی در خصوص برنامه های آینده هیات فوتبال مازندران در خصوص فوتبال بانوان گفت: قصد داریم تا با حضور در تمامی شهرستان ها نقاط ضعف و قوت هر شهرستان را بررسی کنیم و تصمیمی مناسب را برای بر طرف کردن نقاط ضعف اتخاذ کنیم.

نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران ادامه داد: موضوعاتی همچون آموزش مربیان و داوران،برگزاری لیگ های استانی،استعدادیابی و….. را در دستور کار قرار داده ایم تا انشالله خروجی خوبی را از حوزه بانوان‌هیات فوتبال مازندران شاهد باشیم.

آنیتا امیدی در پایان تصریح کرد: از همه پیشکسوتان و عزیزان فوتبال و فوتسال بانوان مازندران خواهش دارم تا در مسیر پیشرفت فوتبال بانوان در کنار هیات فوتبال استان باشند و قطعا هیات استان نیز از پیشنهادات و راهنمایی های همه عزیزان بیشترین بهره را خواهد گرفت.