کد خبر:3357

در ساری برگزار شد؛
مراسم قرعه کشی سوپر ‌لیگ فوتبال استان‌مازندران

 

 

مراسم قرعه کشی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ سوپر لیگ فوتبال استان مازندران با حضور مسئولین هیات فوتبال مازندران و نمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، عصر روز چهارشنبه مراسم قرعه کشی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ سوپر لیگ فوتبال استان‌ مازندران با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران،سهرابی نائب رئیس آقایان و رئیس سازمان لیگ هیات فوتبال استان، پازوکی مسئول کمیته مسابقات،تیموری مسئول کمیته داوران و دیگر مسئولین هیات فوتبال استان مازندران در مجموعه لاله زار ساری برگزار شد.

در این مراسم مقرر شد تا فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ سوپر لیگ فوتبال استان مازندران با حضور ۱۶ تیم از سراسر استان و در یک گروه ۱۶ تیمی برگزار شود و تیم ها به صورت رفت و برگشت به مصاف هم بروند.

لازم به ذکر است تاریخ آغاز این رقابت ها ۲۱ شهریور ماه اعلام شده است.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران ضمن شنیدن نقطه نظرات نمایندگان تیم های شرکت کننده بیان داشت: بسیار خوشحالیم که فصل جدید سوپر لیگ فوتبال مازندران دوباره آغاز شد، چرا که سوپر لیگ ویترین فوتبال استان خواهد بود و قطعا می‌توان استعدادهای فراوانی را در همین سطح از فوتبال مازندران کشف کرد.

وی افزود: تلاش من و همکارانم در هیات فوتبال قطعا برای بهتر برگزار شدن این لیگ خواهد بود و این امید را داریم تا با همکاری تیم های شرکت کننده لیگی به مراتب با کیفیت تر از سالیان گذشته را شاهد باشیم.

در ادامه داود سهرابی نائب رئیس و رئیس سازمان لیگ هیات فوتبال مازندران اظهار داشت: در چند سال اخیر با توجه به وجود بیماری کرونا و گستردگی استان مازندران، رقابت های سوپر لیگ در ۲ گروه شرق و غرب برگزار می شد که متاسفانه نقاط ضعف زیادی را به همراه داشت و کیفیت این مسابقات را کم می کرد.

سهرابی گفت: اما خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته، فصل جدید سوپر لیگ فوتبال استان در یک گروه ۱۶ تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا انشالله خروجی بهتری را از این لیگ برای فوتبال مازندران شاهد باشیم.

سهرابی در پایان تصریح کرد: نقطه نظرات نمایندگان تیم ها را به دقت شنیده و بررسی می کنیم تا انشالله ۱۶ تیم شرکت کننده در سوپر لیگ فوتبال مازندران با دغدغه کمتری در این رقابت ها شرکت کنند.