کد خبر:637

به گزارش امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران؛پس از درخشش تیم بانوان شگفتی سازان جویبار در مسابقات لیگ دسته دوم کشور و صعود به لیگ دسته اول ، آیین تجلیل از این تیم با حضور دکتر رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران، بوداغی نائب رئیس ،محمد فقیه شهردار و مدانلو بخشدار مرکزی جویبار و محمود فکری بازیکن اسبق تیم ملی و سرمربی تیم های لیگ برتری کشور و برخی دیگر از مدیران شهرستانی با حضور در تالار ایزدی برگزار شد.
در بخشی از این مراسم رحیم درزی خلردی به عنوان سکاندار فوتبال مازندران اظهار کرد: برنامه ای راهبردی در خصوص فوتبال بانوان با بررسی همه جانبه نقاط ضغف و قوت در این بخش تهیه کرده ام از نکات قابل توجه عدم ورود اسپانسر و سرمایه گذار در بخش فوتبال بانوان و آقایان می باشد.
وی افزود: برای مثال سرمایه گذارانی مانند اسپانسر تیم نساجی که برند فوتبال مازندران میباشد و اسپانسرهای دیگرکه هزینه میکنند حتما با دیده بشوند و از طرف رسانه های دیداری و نوشتاری و بخصوص رسانه ملی مورد حمایت قرار بگیرند تا باعث ایجاد رغبت و انگیزه دیگر اسپانسرها برای ورود به عرصه ورزش باشند.
او همچنین گفت:تیم شگفتی سازان جویبار را ستایش میکنم که از لیگ استان شروع کردند و حال حاضر به عنوان نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتسال کشور شرکت خواهند کرد. انشالله با برنامه ریزی هدفمند و چشم اندازی بلند در بحث زیرساخت با کمک از نهادها ،سازمان ها وصنایع موجود با توجه به اینکه در مازندران این صنایع کمتر هستند ورود پیدا میکنند با تشکیل شورای بازاریابی و کمیته اقتصادی در هیات فوتبال استان که متشکل از اساتید و کارشناسان بنام دانشگاهی خواهند بود راه های ورود اسپانسر و سرمایه گذار را بررسی خواهیم کرد.
دکتر درزی در بخش پایانی از این مراسم هم گفت: همه تلاش خودمان را خواهیم کرد که توجهی ویژه به بخش فوتبال بانوان مازندران به صورت عدالت محورداشته باشیم تا هر روز شاهد رشد وشکوفائی و شگفتی سازی دختران همیشه قهرمان مازنی باشیم.
لازم به ذکر است در این مراسم از اعضای تیم فوتبال شگفتی سازان جویبار و دو بازیکن ملی پوش این تیم هانیه تنکابنی و فاطمه ایجادی تقدیر شد

لازم به ذکر است در این مراسم از حامیان و اعضای تیم فوتبال شگفتی سازان جویبار و دو بازیکن ملی پوش این تیم هانیه تنکابنی و فاطمه ایجادی تقدیر شد