کد خبر:4059

با برگزاری فینال؛
قهرمان سوپر لیگ فوتبال ساحلی مازندران معرفی شد

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، دیدار نهایی سوپر لیگ فوتبال ساحلی استان مازندران که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ساحلی استان برگزار شد، در منطقه شرق با قهرمانی تیم شهرداری فرح آباد به پایان رسید.

این سری از مسابقات با حضور ۶ تیم از منطقه شرق و به صورت متمرکز در ورزشگاه ساحلی داراب ساری برگزار شد که دو تیم شهرداری فرح آباد و ساحل فرح آباد که ملی پوشان متعددی را در اختیار داشتند به دیدار فینال این رقابت ها رسیدند.

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازدران در حاشیه دیدار فینال این رقابت ها گفت: برگزاری این رقابت ها برای اولین در تاریخ فوتبال ساحلی استان را باید به فال نیک گرفت و به برگزارکنندگان آن خسته نباشید ویژه گفت.

وی در ادامه بیان داشت: این رقابت ها امروز در منطقه شرق به پایان رسید و انشالله در اسفند ماه رقابت های منطقه غرب مازندران را برگزار خواهیم کرد و قهرمان قهرمانان مازندران پس از آن برای حضور در لیگ کشور مشخص خواهد شد.

 

 

علی هوشیار رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال مازندران با بیان اهمیت این رقابت ها برای آینده فوتبال ساحلی استان عنوان کرد: سوپر لیگ فوتبال ساحلی در مازندران قطعا می تواند یکی از اصلی ترین عوامل کشف استعدادهای فوتبال ساحلی در استان مازندران باشد و به همین جهت این رقابت ها برای آینده فوتبال ساحلی استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی مازندران تصریح کرد: رقابت فینال سوپر لیگ فوتبال ساحلی استان مازندران بدون اغراق، در حد یک دیدار لیگ برتر کشور بود چرا که بیش از ۸ ملی پوش را در ترکیب ۲ دو تیم فرح آبادی مشاهده کردیم.