کد خبر:3748

امیرحسین ملکی:

فوتسال مازندران روزهای درخشانی را سپری می‌کند

 

 

مسئول کمیته فوتسال استان مازندران با مطلوب خواندن وضعیت فوتسال استان، روزهای درخشانی را برای فوتسال مازندرانی متصورشد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، امیرحسین ملکی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان در حاشیه دیدارهای رده پایهفوتسال مازندران از روزهای درخشان فوتسال مازندران خبر داد.

وی با بیان اینکه فوتسال مازندران روزهای درخشان خود را سپری می کند اظهار داشت: درحال حاضر مازندران با چهار نماینده در لیگهای برتر فوتسال آقایان و بانوان وضعیت خوبی دارد و نمایندگان استان نیز تا به این لحظه نتایج قابل قبولی را کسب کردند که جایتقدیر دارد.

ملکی ادامه داد:زندی بتن کلاردشت و قند کاترین آمل در لیگ برتر آقایان و رودگر نوشهر و هیات فوتبال آمل هم در لیگ برتر بانوان بهعنوان نمایندگان مازندران حضور دارند.

این مقام مسئول با تاکید براینکه ظرفیت فوتسال مازندران بیش از اینهاست تصریح کرد: قطعا پتانسیل فوتسال مازندران با آن همهاستعداد ناب بیش از اینهاست و امیدواریم تا با کمک همه ی اهالی فوتسال مازندران شاهد بالاترین حد از ظرفیت فوتسال مازندرانباشیم.

مسئول کمیته فوتسال مازندران در خصوص برنامه های پیش روی فوتسال استان گفت: خوشبختانه لیگ دسته یک فوتسال مازندران بهخوبی برگزار و با قهرمانی البرز لاریجان به پایان رسید.

وی افزود: لیگ فوتسال در رده های پایه نیز روز جمعه ۲۰ آبان ماه در شهرستان بابل به پایان خواهد رسید که لازم می دانم از تمامیزحمتکشان برگزاری این رقابت ها تقدیر و تشکر کنم.

امیرحسین ملکی در پایان عنوان داشت: بدون هیچ اغراقی اگر حمایت های دکتر درزی نبود، کمیته فوتسال قابلیت اجرایی کردن برنامه هایش رانداشت و از همین رو از ریاست محترم هیات فوتبال مازندران کمال تشکر را دارم و ضمن اینکه از همه ی همکارانم در کمیته فوتسالاستان و شهرستان ها نیز بابت زحماتشان سپاسگزارم.