کد خبر:1609

رئیس هیات فوتبال مازندران با پیشکسوت فوتبال استان دیدار کرد

 

رئیس هیات فوتبال مازندران و نائب رئیس هیات فوتبال استان با حضور در منزل اکبر فیروزیان از پیشکسوتان فوتبال استان، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی با همراهی قربانعلی سهرابی نائب رئیس هیات فوتبال استان، با حضور در منزل اکبر فیروزیان از پیشکسوتان دهه ۶۰ تا ۷۰ فوتبال ساری، از ایشان عیادت کردند.

درزی خلردی در این دیدار با ادای احترام به جایگاه پیشکسوتان ورزشی، از پیشکسوتان فوتبال استان به عنوان گنجینه های ارزشمند ورزشی یاد کرد و افزود: احترام و توجه ویژه به پیشکسوتان مد نظر ویژه هیات فوتبال مازندران خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان ورزشی در همه رشته ها از جایگاه خاصی برخوردار هستند، افزود: پیشکسوتان فوتبال استان مازندران، بهترین مشاوران در این رشته ورزشی هستند و توجه به این نکته امری بسیار مهم و ضروری است.

درزی خلردی، همچنین برگزاری مراسم تجليل از پيشكسوتان فوتبال استان را از جمله برنامه های مد نظر هیات فوتبال مازندران برشمرد.

گفتنی است اکبر فیروزیان به عنوان بازیکن در قالب تیم های فوتبال استان مازندران در لیگ های مطرح فوتبال کشور نقش آفرینی نموده است.