کد خبر:3170

با برگزاری جشن با شکوه قهرمانی؛

شهرداری قائمشهر قهرمان سوپر لیگ فوتبال مازندران شد

 

 

شهرداری قائمشهر با برتری در هر دو بازی فینال، قهرمان سوپر لیگ فوتبال مازندران شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، روز جمعه و در زمین ورزشی روستای ساروکلا قائمشهر، تیم شهرداری قائمشهر توانست با برتری ۲بر۱(در مجموع ۳بر۱) مقابل تیم شاهین گرجی محله به برتری دست پیدا کند و ضمن کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها سهمیه لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور را نیز ازآن خود کند.

در پایان دیدار فینال، برای نخستین بار هیات فوتبال مازندران اقدام به برگزاری جشن با شکوه قهرمانی را برای قهرمان سوپر لیگ فوتبال مازندران کرد که مورد تقدیر همه ی حاظران در این مراسم بود.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با بیان اینکه جشن قهرمانی در خور شانی، برای قهرمان فوتبال مازندران ترتیب داده شد گفت: خوشحالیم که برای نخستین بار و به همت کمیته روابط عمومی هیات فوتبال استان توانستیم جشن قهرمانی را در حد و اندازه های فوتبال مازندران برای قهرمان سوپر لیگ فوتبال استانمان ترتیب دهیم که الحق والانصاف یک کار بزرگ بود.

وی با اشاره به پخش زنده این دیدار از درگاه اینترنتی هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: پخش زنده دیدار فینال لیگ برتر فوتبال مازندران هم کار جدید و خلاقانه ای بود که روابط عمومی هیات استان دست به آن زد و خوشبختانه بازخورد خوبی را هم در پی داشت.

درزی خلردی در ادامه افزود: قطعا حق فوتبال مازندران بیش از این اندازه است و سعی داریم تا در آینده نقاط ضعف کوچکی را هم که وجود دارد برطرف کنیم و کیفیت بیشتری را به نمایش بگذاریم.

رئیس هیات فوتبال مازندران ضمن خسته نباشید به تیم شاهین گرجی محله بیان کرد: به تیم و مجموعه شهرداری قائمشهر به جهت قهرمانی در سوپر لیگ فوتبال مازندران و کسب سهمیه لیگ دسته سوم فوتبال کشور را تبریک عرض می کنم و امیدوارم تا در مسابقات پیش رو به عنوان نماینده فوتبال مازندران موفق باشند.

رحیم درزی خلردی در پایان گفت: به تمامی عزیزانی که در این فصل از برگزاری لیگ برتر فوتبال مازندران تلاش کردند خسته نباشید عرض می کنم و امیدوارم تا در فصل آینده مسابقات بهتر و با کیفیت تری را شاهد باشیم.

 

 

عکاس: امیرحسین کافتری