کد خبر:1681

دیدار رئیس هیات ورزش های روستایی و رئیس هیات فوتبال مازندران؛

توسعه فوتبال روستایی در دستور کار قرار گرفت

 

 

در دیدار رئیس هیات ورزش های روستایی مازندران و رئیس هیات فوتبال استان بر توسعه فوتبال روستایی در مازندران تاکید شد.

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان در دیدار رضا بحرگرد نیکو رئیس هیات ورزش های روستایی مازندران با بیان اینکه همکاری میان هیات فوتبال استان و هیات ورزش های روستایی مازندران می تواند تاثیر مثبتی در پیشرفت فوتبال استان داشته باشد، افزود: مازندران به واسطه فضای گسترده روستایی، از بستر بسیار مناسبی جهت توسعه فوتبال در روستاها برخوردار است و این موضوع باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

 

رئیس هیات فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان فوتبال مازندران که هم اکنون در بهترین لیگ های ایران حاضر هستند، از روستاهای این استان رشد کردند که این نکته می تواند یکی از مهم ترین دلایل توجه به فوتبال روستاها باشد.

 

رضا بحرگرد نیکو نیز در ادامه این جلسه گفت: فوتبال در روستاهای مازندران یکی از پرطرفدار ترین رشته هاست و به همین دلیل برای هیات ورزش های روستایی استان از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

رئیس هیات ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی مازندران ادامه داد: امیدواریم با عقد تفاهم نامه با هیات فوتبال مازندران بتوانیم استعدادهای روستاها را شناسایی و به توسعه فوتبال مازندران کمک کنیم.

 

گفتنی است در این دیدار که با حضور سجاد یگانه دبیر هیات فوتبال مازندران برگزار شد، مقرر شد تا تفاهم نامه ای میان این دو هیات منعقد شود و توسعه و گسترش فوتبال روستایی به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.