کد خبر:1910

درزی خلردی: نقد رسانه ها فرصتی ارزشمند برای پیشرفت فوتبال مازندران است/ از مطالبه گری رسانه ها استقبال می کنیم

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: نقد سازنده رسانه های تخصصی به بهبود امور فوتبال استان کمک می کند و فرصتی ارزشمند برای پیشرفت فوتبال مازندران است.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی افزود: اعتقاد داريم نقد سازنده رسانه ها و نگاه تخصصی خبرنگاران مي تواند به پيشرفت فوتبال استان و حل بسياري از مشكلات این حوزه كمک كند.

وی تصریح کرد: از نقد صادقانه و سازنده رسانه ها استقبال می کنیم چراکه نقد اصولی توام با مطالبه گری به بهبود و افزایش کیفیت کارها کمک خواهد کرد.

متولی فوتبال مازندران در ادامه با قدردانی از زحمات رسانه های استان در راستای اطلاع رسانی هوشمندانه اخبار حوزه ورزش به ویژه فوتبال، این امر را موجب ارتقای فرهنگ ارتباط بین مردم و متولیان ورزش عنوان و خاطرنشان کرد: از انتقاد رسانه ها آزرده نمیشویم بلکه پذیرای نقد آنان به عنوان فرصتی ارزنده برای پیشرفت فوتبال استان هستیم.

وی تاکید کرد: اعتقاد داریم تعامل سازنده و برقراری ارتباط خوب و سازنده با رسانه ها یک اصل مهم و اساسی است و این مهم باید مورد توجه ویژه همه مسئولان و دست اندرکاران فوتبال مازندران قرار گیرد.

درزی خلردی با تاکید بر نقش مهم و اساسی رسانه ها در اطلاع رسانی فعالیت‌های هیات فوتبال مازندران، اظهار کرد: از رسانه های دلسوز فوتبال مازندران تشکر می کنیم چراکه انتقاد سازنده و بیان مشکلات هیات فوتبال استان قطعاً به پیشرفت فوتبال مازندران منجر خواهد شد.

متولی فوتبال مازندران تصریح کرد: خبرنگاران رسانه های تخصصی حوزه فوتبال، تحلیل گر مسائل فوتبالی هستند و قطعا نظرات این افراد موثر و راهگشا خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که از انتقادهای سازنده و منصفانه رسانه ها استقبال می کنیم، خاطرنشان کرد: مبنای تفکر مسئولین هیات فوتبال مازندران تعامل و ارتباط موثر با رسانه هاست، درب هیات فوتبال مازندران همیشه به روی همه رسانه ها باز است و ان شاء الله این تعامل به بهبود و ارتقای سطح کیفی فوتبال مازندران منجر خواهد شد.

درزی خلردی خاطرنشان کرد: رسانه ها می توانند با نشان دادن نقاط ضعف و قوت هیات فوتبال مازندران را یاری کنند تا با همکاری آنها به راه حل منطقی برای حل مشکلات این حوزه دست یابیم.

وی همچنین از برگزاری نشست مشترک با حضور رسانه های تخصصی حوزه فوتبال در راستای ارائه راهکارهای موثر برای پیشرفت و ارتقای فوتبال مازندران در آینده نزدیک خبر داد.