کد خبر:2353

برگزاری گردهمایی رؤسای هیات های ورزشی مازندران؛

درزی خلردی: حق هواداران نساجی بیشتر از اینهاست

 

 

گردهمایی رؤسای هیات های ورزشی مازندران با حضور سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان در ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال، پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه گردهمایی رؤسای هیات های ورزشی مازندران با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در تالار حاج حسن ساری برگزار شد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران به عنوان یکی از نمایندگان هیات های ورزشی مازندران در این مراسم چند دقیقه ای را به بیان نقاط ضعف و قوت فوتبال مازندران پرداخت.

درزی خلردی ضمن خوشامد به پولادگر و هیات همراه بیان داشت: فوتبال در حال حاضر به یک صنعت تبدیل شده و ابن موضوع بر هیچکدام پوشیده‌نیست و فوتبال در استان مازندران از نظر کمیت رتبه نخست را داراست.

وی در ادامه با بیان ظرفیت های فوتبال مازندران تاکید‌ کرد: دغدغه اصلی هواداران و فوتبال مازندران تیم نساجی است و سوال دارند که چرا باید تنها تیم لیگ برتری شمال کشور در شهرهای دیگر از رقیبانشان میزبانی کنند؟

این‌ مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به پیگیری ها و تلاش های بنده و آقای رنگرز، اما متاسفانه هیچ پاسخی شایسته هواداران نساجی میلیونی این تیم نداریم.

درزی خلردی ادامه داد: جناب آقای پولادگر حق هواداران نساجی و فوتبال مازندران بیشتر از این هاست و انتظارات و خواسته هایشان به حق است.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان با اشاره به وضعیت استادیوم های وطنی قائمشهر،متقی و شهدای ساری و ۷تیر بابل، اظهار داشت: زیرساخت مناسب در فوتبال مازندران یا وجود ندارد، یا اینکه فرسوده است و این موضوع اصلا مناسب یکی از فوتبالی ترین استان های کشور با این همه پتانسیل و ظرفیت نیست.