کد خبر:3286

پایان ماراتن فوتسال استان مازندران؛(گزارش تصویری)

درزی خلردی: از تلاش برای بهتر شدن دست نمی کشیم

 

 

با برگزاری فینال و جشن قهرمانی سوپر لیگ فوتسال استان مازندران ماراتن فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ فوتسال استان مازندران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، سوپر لیگ فوتسال استان با قهرمانی تیم شهدای کوا بهشهر به پایان رسید و این فصل رقابت های سوپر لیگ فوتسال مازندران با برگزاری جشن قهرمانی در سالن سید رسول حسینی ساری خاتمه یافت.

در حاشیه برگزاری جشن قهرمانی یاد و خاطره رضا امانی فوتسالیست فقید استان مازندران گرامی داشته شد و از پدر شهید مدافع وطن مصطفی نوروزی نیز تجلیل به عمل آمد.

مجید کابلی،ایرج یوسفی و امیر ارجمندی تیم داوری رقابت فینال سوپر لیگ فوتسال مازندران را تشکیل دادند که کابلی،داور با سابقه فوتسال مازندران در این دیدار با بوسیدن چهار گوشه زمین از دنیای داوری خداحافظی کرد و مورد تجلیل هیات فوتبال مازندران نیز قرار گرفت.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با ابراز رضایت از نحوه برگزاری فینال سوپر لیگ فوتسال استان مازندران بیان داشت: همان اندازه ای که برای فینال لیگ برتر فوتبال حساسیت به خرج دادیم، به همان اندازه هم در برگزاری فینال و جشن قهرمانی سوپر لیگ فوتسال هم دقت عمل صرف کردیم تا به بهترین نحو این فینال برگزار شود.

وی ادامه داد: از تمامی عزیزانی که برای برگزاری این رقابت ها زحمت کشیدند، تشکر فراوان دارم و امیدوارم تا با همدلی بیشتر رویدادهای بعدی را بی نقص و دقیق تر انجام دهیم.

رئیس هیات فوتبال مازندران با بیان اینکه هرگز از تلاش برای بهتر شدن دست نمی کشد تاکید داشت: نکته ای که همیشه حائز اهمیت بوده، رو به جلو رفتن و تلاش برای بهتر شدن است و همه ی ارکان هیات فوتبال استان هم تلاش دارند تا متمایز تر از دیروز خود باشند.

امیرحسین ملکی مسئول کمیته فوتسال استان مازندران گفت: سوپر لیگ فوتسال استان مازندران در مجموع با ۷۲ دیدار و ۳۸۱ گل به پایان رسید که میانگین ۵٫۲۸ در هر بازی به ثبت رسیده است.

ملکی در ادامه با اشاره به راهیابی هر دو تیم شهدای کوا بهشهر و شهدای سوادکوه به لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه های کشور بیان داشت: خوشبختانه با تلاش های دکتر درزی خلردی و مساعدت جناب آقای جابری مسئول محترم سازمان لیگ فوتسال ایران هر دو تیم فینالیست این فصل سوپر لیگ فوتسال مازندران توانستند به لیگ کشوری صعود کنند که باعث خوشحالی خانواده فوتسال مازندران نیز خواهد بود که نمایندگان بیشتری را در لیگ های کشوری داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: از تلاش های همه ی عزیزان، نائب رئیس محترم جناب آقای سهرابی، دبیر محترم جناب آقای یگانه، کمیته محترم روابط عمومی هیات، همه ی همکارانم در کمیته فوتسال، اعضای هیات فوتبال مازندران و بویژه شخص اول فوتبال استان مازندران جناب آقای دکتر درزی خلردی، کمال تشکر را دارم و امیدوارم تا برنامه های آینده را بهتر از گذشته انجام دهیم.