کد خبر:4441

جشن قهرمانی تیم صنایع آشامیدنی نوا برگزار شد؛

جام،بالای سر دختران مازندران

 

 

با پایان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل در خانه جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، ظهر امروز یازدهم بهمن ماه دیدار پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در سالن دانشگاه شمال آمل بین تیم های صنایع آشامیدنی نوا قهرمان این رقابت ها و فولاد هرمزگان برگزار شد که در پایان دختران قهرمان مازندرانی توانستند در دیدار پایانی لیگ هم با نتیجه ۴بر۳ پیروز باشند و با ۴۵ امتیاز و تنها یک باخت با اقتدار قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شوند.

در پایان این دیدار جشن قهرمانی تیم صنایع آشامیدنی نوا با همکاری هیات فوتبال مازندران و باشگاه نوا آمل و با حضور مسئولین استانی برنامه ریزی و برگزار شد.

 

 

دکتر رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در حاشیه این دیدار با تبریک قهرمانی تیم نوا بیا داشت: امروز همه ی نگاه ها به دختران فوتسال مازندران است که دست به کار بزرگی زدند و عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور را برای نخستین بار برای استان مازندران به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: امروز همه در کنار تیم نوا آمل هستیم برای جشن فهرمانی و امیدوارم این همراهی فقط مختص جشن قهرمانی ها نباشد و مسئولین عزیز همیشه و در تمامی مسیر در کنار دخترانمان باشند.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان تاکید داشت: خوشحالی و جشن باید امروز به پایان می رسد و از فردا این تیم باید خود را برای آزمون بزرگتری به نام سوپر لیگ فوتسال بانوان آماده کند و امیدارم تا با حمایت همه ی عزیزان و تلاش تیم نوا بازهم شاهد شگفتی سازی این تیم متحد باشیم.

 

 

عکس از امیرحسین کافتری