کد خبر:3209

برگزاری کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا در مازندران

 

 

کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا با حضور ۲۴ شرکت کننده در مجتمع بانک رفاه شهرستان بابلسر در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا با حضور ۲۴ شرکت کننده بومی که تعدادی از آنان را بازیکنان سابق لیگ برتر فوتبال کشور تشکیل می دهند، در مجتمع ساحلی بانک رفاه شهرستان بابلسر در حال برگزاری است.

این کلاس در دو مرحله ۱۰ روزه و در دو بخش تئوری و عملی، با تدریس پرویز خاکی به عنوان مدرس و سعید بسطامی به عنوان دستیار صورت می پذیرد.

مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا در سالن همایش های مجتمع بانک رفاه و با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، مجید پاشنا رئیس هیات فوتبال شهرستان بابلسر، سورتچی مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال مازندران، بهرام اسماعیلی مسئول دپارتمان آموزش و مربیان هیات استان، رضا عادل داور لیگ برتر، اعضای کمیته آموزش و جمعی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان بابلسر برگزار شد.

رحیم درزی خلردی در این مراسم ضمن خوش آمد به حاظران بیان داشت: بسیار خوشحالم که در جمع ۲۴ نفره مربیان حاضر در این کلاس چهره های جوان و مستعدی را می بینم که قطعا آینده مربیگری فوتبال استان به فعالیت های این عزیزان گره خورده است.

وی با اشاره به اهمیت کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا گفت: کمیته مربیان هیات فوتبال استان بیشترین وسواس را برای هرجه بهتر برگزار شدن این کلاس به خرج داد و امیدواریم تا با پایان این دوره همه ی شرکت کنندگان رضایت کافی را داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان عنوان کرد: استاد خاکی و بسطامی از بهترین مدرسان استان هستند که می توانند کیفیت این کلاس را دوچندان کنند و قطعا شرکت کنندگان هم باید از این فرصت به اندازه کافی برای فراگیری دانش روز فوتبال بهره ببرند.

در ادامه بهرام اسماعیلی مسئول دپارتمان آموزش و مربیان اظهار داشت: سعی کردیم تا کلاسی بی نقص و با کیفیت را برای شرکت کنندگان این دوره فراهم کنیم و امیدواریم تا نحوه برگزاری این دوره برای همه عزیزان رضایت بخش باشد.

وی افزود: قطعا برگزاری این کلاس بدون حمایت های دکتر درزی خلردی امکان پذیر نبود و از همکاری همه جانبه همه ی ارکان هیات فوتبال استان برای برگزاری این کلاس تقدیر و تشکر را دارم.

 

 

عکاس: یاسر نتاج