کد خبر:1892

با حضور وحید عرض پیما داور بین المللی فوتسال؛
کلاس دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتسال مازندران برگزار شد

 

 

به همت کمیته داوران و کمیته فوتسال هیات فوتبال مازندران و با حضور وحید عرض پیما داور بین المللی فوتسال؛ کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال استان مازندران در بابل برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان صبح جمعه هشتم بهمن ماه در این دوره آموزشی اظهار داشت: هدفگذاری هیات فوتبال مازندران حضور در رنکینگ مناسب در سطح فدراسیون فوتبال است که در این راستا، استفاده از دانش، تجربه و علم متخصصین در راستای دانش افزایی ارکان مختلف هیات استان بسیار مفید و موثر خواهد بود.

 

وی با تقدیر از حضور عرض پیما داور بین المللی فوتسال کشور در جمع داوران فوتسال مازندران تاکید کرد: ان شاء الله اینگونه کلاس های دانش افزایی به صورت مستمر توسط کمیته های مختلف هیات فوتبال مازندران برگزار خواهد شد.

 

درزی خلردی افزود: طی هفته آینده نیز ناظران و نمایندگان لیگ دوم و سوم کشور را در جلسه توجیهی پیش فصل میزبانی خواهیم کرد که در این کلاس ۳۰ نفر نیز از استان مازندران حضور خواهند داشت.

 

رئیس هیات فوتبال مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیتم های مورد نیاز برای داوری مطلوب، ادامه داد: نقش مدیریت و رهبری داور در زمین نکته بسیار مهمی است که باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

 

درزی خلردی در خاتمه خاطرنشان کرد: ان شاء الله خروجی جلسه ارتقای علم و دانش داوران فوتسال استان مازندران خواهد بود.

 

گفتنی است در ادامه، ملکی رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال استان مازندران و رحمان نژاد مسئول دپارتمان داوران هیات فوتبال استان نظرات خود را در خصوص موارد مبتلابه جلسه ارائه دادند.

 

لازم به ذکر است کلاس دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتسال مازندران با تدریس وحید عرض پیما داور بین المللی فوتسال و با حضور ۷۰ داور فوتسال از استان مازندران برگزار شد.