کد خبر:2127

با حضور رئیس هیات فوتبال مازندران؛
جلسه رفع مشکلات تیم فوتبال شهرداری نوشهر برگزار شد

 

 

با حضور رئیس هیات فوتبال استان مازندران، شهردار و اعضای شورای شهر نوشهر، کادر فنی باشگاه و مسئولین محلی، جلسه ای با هدف رفع مشکلات تیم فوتبال شهرداری نوشهر، حاضر در لیگ ۲ فوتبال کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان با اعلام برگزاری جلسه فوق اظهار کرد: در این جلسه شهردار و اعضای شورای شهر اعلام داشتند تمامی امکانات و توان خود را برای حل مشکلات باشگاه شهرداری نوشهر بکار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: طبق خواسته باشگاه، مقرر شد برای اطلاع رسانی و بازتاب مسابقات تیم فوتبال شهرداری نوشهر از طریق صدا و سیمای مرکز مازندران، رایزنی های لازم با مدیرکل محترم صدا و سیمای استان مازندران صورت گیرد.

درزی خلردی افزود: در راستای فراهم آوردن زمین تمرین مناسب در محدوده شهر نیز هماهنگی های لازم انجام شد و زمین تمرین بزودی در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.

رئیس هیات فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: در مورد بحث اسپانسر هم قرار شد بجز تلاش های لازم از سوی شهرداری و شورای شهر، اقدامات لازم از طریق کمیته بازاریابی هیات فوتبال استان صورت گیرد تا اسپانسرها نیز برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری نوشهر ورود کنند.

درزی خلردی در خاتمه گفت: استان مازندران علیرغم وجود برخی مشکلات در بحث زیرساختهای ورزشی، استعدادها و ظرفیت های فراوانی در حوزه فوتبال دارد؛ همچنان که در سالهای گذشته نیز بازیکنان متعددی از استان مازندران در تیم های ملی حضور داشته و دارند و بر این اساس باید برای حل مشکلات زیرساختی در ورزش مازندران نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است در ادامه جلسه در خصوص حل مشکلات و مساعدت با تیم فوتبال شهرداری نوشهر برای حضور هرچه مطلوب تر در لیگ ۲ فوتبال کشور بحث و تبادل نظر شد.