کد خبر:2525

رئیس هیات فوتبال مازندران در آخرین تمرین تیم شاهین آمل:

برای نام بزرگ مازندران بجنگید

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در آخرین تمرین تیم نوجوانان شاهین آمل، پیش از حضور در فینال لیگ برتر نوجوانان کشور حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، عصر روز شنبه رحیم درزی خلردی با همراهی طریقی رئیس هیات فوتبال شهرستان آمل، رضا وریجی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران و جمعی از پیشکسوتان و مسئولین هیات فوتبال آمل در آخرین تمرین تیم نوجوانان شاهین آمل، پیش از حضور در فینال لیگ برتر نوجوانان کشور که در شهر اصفهان برگزار خواهد شد حضور یافت و با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

 

 

درزی خلردی در ابتدا ضمن تبریک به تیم شاهین آمل جهت حضور در مرحله فینال لیگ برتر نوجوانان کشور بیان داشت: بسیار خوشحالیم که نماینده مازندران در بالاترین سطح فوتبال نوجوانان کشور حضور دارد و همه ی ما باید به این موضوع افتخار کنیم.

وی افزود: شما نشان دادید که با کمترین امکانات و زیرساخت نیز می شود بهترین بود و امیدواریم تا با کسب عنوان قهرمانی مزد زحمات خود را بگیرید و مطمئنا هیات فوتبال مازندران نیز از هیچ کمکی برای محقق شدن این افتخار کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس هیات فوتبال مازندران تاکید کرد: شما با حضور در فینال لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور نشان دادید که نماینده شایسته ای برای فوتبال استانتان هستید و از شما می خواهم که فقط برای نام بزرگ فوتبال مازندران بجنگید.

رحیم درزی خلردی در پایان ضمن تقدیر از کادر مدیریتی و فنی تیم شاهین آمل گفت: برای رسیدن به هدف، نیاز به کار گروهی و منظم است که خوشبختانه این امر در تیم شما نمود دارد و امیدوارم تا این کار تیمی و متحد با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور به کار خود پایان دهد.