کد خبر:2895

کمیته آموزش هیات فوتبال مازندران صورت داد؛

بازدید از محل برگزاری کلاس های مربیگری

 

 

کمیته آموزش هیات فوتبال استان مازندران از محل‌ برگزاری کلاس های مربیگری در سه شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، اعضای کمیته آموزش هیات فوتبال استان به منظور بررسی شرایط برگزاری کلاس های مربیگری در شهرستان های آمل،فریدونکنار و چالوس از زیر ساخت های موجود در این شهرستان ها بازدید کردند.

بهرام اسماعیلی مسئول دپارتمان آموزش با همراهی منصور سعیدی و آرمان رسول پور اعضای کمیته آموزش و مربیان و جابر ایزدی از اعضای هیات فوتبال استان با حضور در شهرستان های مذکور و دیدار با روسای هیات فوتبال هر شهرستان وضعیت برگزاری کلاس های مربیگری در این شهرستان ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

اسماعیلی در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از مجموعه امکانات و تجهیزات شهرستان های مورد نظر بیان داشت: در تلاشیم با بهترین امکانات از بروز ترین مدرسان ایرانی و خارجی برای بالا بردن سطح دانش علمی و فنی مربیان مازندرانی استفاده کنیم و این موضوع نیاز به همکاری تمامی ارکان هیات فوتبال استان مازندران دارد.

مسئول دپارتمان آموزش هیات فوتبال مازندران گفت: خوشبختانه شهرستان های آمل،فریدونکنار و چالوس از امکانات قابل قبولی برخوردارند و مطمعنا کلاس های مربیگری در این شهرستان ها با بالاترین کیفیت برگزار خواهد شد.