کد خبر:2144

اولین تمرین بانوان پیشکسوت فوتبال مازندران در ساری برگزار شد

 

 

اولین تمرین تیم پیشکسوتان فوتبال مازندران در بخش بانوان با حضور بازیکنان و مربیان پیشکسوت استان در سالن ایثار شهرستان ساری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، سمیه محسنی نایب رئیس هیات فوتبال مازندران در امور بانوان در حاشیه اولین جلسه تمرینی تیم پیشکسوتان، وجود چنین برنامه‌هایی را جهت همدلی بیشتر مفید ارزیابی کرد و افزود: برای همراه کردن عزيزان پيشكسوت و همدلی بیشتر مربيان و نواب رئیس شهرستان ها جهت نیل به اهداف عالی فوتبال بانوان در مازندران، اولين تمرين تيم پيشكسوتان استان در بخش بانوان برنامه ریزی و با استقبال خوبى نیز مواجه شد.

 

وی با اشاره به اعضای حاضر در تیم پیشکسوتان مازندران در بخش بانوان، ادامه داد: بازيكنان سابق ملى پوش، مربيان و پیشكسوتان ارزشمند از نوشهر، تنكابن، فريدونكنار، امير كلا، نكا، قائم شهر و بابل دعوت ما را پذیرفتند و در اين جمع صميمانه حضور یافتند.

 

محسنی همچنین با اشاره به برنامه‌های تیم پیشکسوتان مازندران در بخش بانوان افزود: در بسیاری از استان های کشور، تيم پيشكسوتان در بخش بانوان تشکیل شده و اگر فدراسیون بتواند برنامه‌هایی که برای پیشکسوتان دارد را اجرایی كند در آینده مسابقات سراسری پيشكسوتان کشور را در بخش بانوان شاهد خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: در این راستا بر آن شديم تا برای کسب آمادگی مطلوب جهت شرکت در مسابقات احتمالی آینده، ضمن آغاز تمرینات نسبت به انجام دیدارهای تدارکاتی اقدام کنیم كه بر این اساس در ماه آينده دیدار تدارکاتی پیشکسوتان فوتبال مازندران و گیلان در بخش بانوان و در ادامه نیز دیدار با تیم تهران برنامه ریزی خواهد شد.