کد خبر:1733

اعضای کمیته جوانان هیات فوتبال مازندران منصوب شدند

 

با حکم رئیس هیات فوتبال مازندران، اعضای کمیته جوانان این هیات منصوب و معرفی شدند.

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، با حکم رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان، علیرضا شفائی به عنوان سرپرست کمیته جوانان هیات فوتبال مازندران منصوب شد.

علیرضا شفائی کارشناس تربیت بدنی و فارغ التحصیل رشته مدیریت علوم ورزشی است و مربیگری تیم ملی در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال، مربیگری تیم ملی در رده سنی ۱۳ سال، سابقه حضور به عنوان استعدادیاب تیم ملی در استان های شمالی کشور و مدرس فدراسیون در رده فوتبال پایه را در کارنامه فعالیت های ورزشی خود دارد.

 

 

با حکمی از سوی رحیم درزی خلردی، احمدرضا گرجی پور به عنوان نائب رئیس کمیته جوانان هیات فوتبال مازندران منصوب شد.

گرجی پور با مدرک دکتری مدیریت ورزش از معلمین تربیت بدنی استان مازندران است که مدرک مربیگری c فوتبال آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.

وی در گذشته مسئولیت سامانه و ارزشیابی مدارس فوتبال استان مازندران را نیز بر عهده داشت.

 

 

همچنین با حکم رئیس هیات فوتبال مازندران، ابراهیم تقی پور اسرمی به عنوان عضو کمیته جوانان هیات فوتبال مازندران منصوب و معرفی شد.

“تقی پور” بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و دارای مدرک مربیگری A آسیاست و در سطح اول فوتبال کشور در تیمهای استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن به عنوان بازیکن و در تیم های ذوب‌آهن اصفهان و برق شیراز به عنوان مربی نقش آفرینی نموده است.

 

 

همچنین در انتصابی دیگر، بهرام اسماعيلى به عنوان عضو کمیته جوانان هیات فوتبال مازندران معرفی شد.

اسماعیلی در سطح ملى در رده هاى نوجوانان، جوانان و اميد حضور داشته و بازيكن منتخب آسيا در رده نوجوانان در سال ١٩٩٦ و كاپيتان تيم ملى جوانان ايران در جام جهانى جوانان آرژانتين در سال ٢٠٠١ بوده است.

وی در حوزه باشگاهی نیز حضور در تیم های پرسپوليس، پاس تهران، فجر سپاسى شيراز، داماش تهران، داماش درود، نساجى مازندران، استقلال خوزستان و برق شيراز را تجربه نموده است.

اسماعیلی مدرس فدراسیون فوتبال و دارنده مدرک مربیگری سطح A آسیاست و به عنوان مربى در لیگ های مختلف استان مازندران فعالیت داشته است.

 

 

در انتصابی دیگر با حکم رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، امیر حسین یوسفی به عنوان عضو کمیته جوانان هیات فوتبال مازندران معرفی شد.

امیر حسین یوسفی بازیکن تیم بزرگسالان شموشك نوشهر، پاس تهران، فجرسپاسي شيراز، سايپاتهران، داماش گيلان، صباباطري تهران، پگاه گيلان، صنعت نفت ابادان و مس كرمان بوده است.

وی همچنین تجربه قهرماني در لیگ برتر، با تیم های مس كرمان و صبا باطري تهران و دو دوره حضور در جام باشگاهاي آسيا را نیز در کارنامه دارد.

امیرحسین یوسفی با تیم ملی ایران مقام سوم مسابقات کشورهای اسلامی را کسب کرده است.

 

 

با حکمی دیگر از سوی رحیم درزی خلردی آرش اسمعیلی به عنوان عضو کمیته جوانان هیات فوتبال مازندارن منصوب شد.

اسمعیلی دانش آموخته رشته مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسی است و سابقه بازی در تیم های نساجی مازندران، فولاد خوزستان، صبا قم و …. را در کارنامه دارد.

وی که تجربه بازی در تیم های ملی نونهالان،نوجوانان و جوانان را دارد با تیم ملی جوانان ایران عنوان سومی آسیا را در سنگاپور کسب کرده است.

گفتنی است رئیس هیات فوتبال مازندران در ادامه از زحمات و خدمات صادقانه “علی خورشیدی” رئیس پیشین کمیته جوانان هیات فوتبال مازندران تقدیر کرد.

 

 

طی حکمی از سوی رحیم درزی خلردی، بهروز ولی پور به عنوان عضو کمیته جوانان هیات فوتبال مازندران منصوب شد.

وی فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع کاردانی و دارنده مدرک مربیگری A آسیا می باشد.

ولی پور از پیشکسوتان فوتبال مازندران است که سابقه بازی در تیم های ماشین سازی تبریز، غنچه ساری، شموشک نوشهر، فجرسپاسی شیراز و …. را در کارنامه دارد.