کد خبر:3577

پس از سالها انتظار؛
آیین کلنگ زنی ساختمان هیات فوتبال مازندران برگزار خواهد شد

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران از برگزاری آیین کلنگ زنی ساختمان هیات فوتبال مازندران در روز چهارشنبه و با حضور مسئولین کشوری و استانی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، آیین کلنگ زنی ساختمان هیات فوتبال استان مازندران با حضور حسینی پور استاندار مازندران، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس، رنگرز مدیرکل ورزش جوانان مازندران، اعضای مجمع هیات فوتبال استان و خانواده بزرگ فوتبال مازندران عصر روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه در ساری برگزار خواهد شد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در خصوص برگزاری این مراسم بیان داشت: بسیار خوشحالم که روز چهارشنبه در مراسمی با حضور همه مسئولین بزرگوار و خانواده بزرگ فوتبال مازندران، آغاز روند عمرانی ساختمان هیات فوتبال مازندران با آیین کلنگ زنی آغاز به کار خواهد کرد و این نوید بخش روزهای خوبی برای فوتبال این استان خواهد بود.

وی ادامه داد: همانطور که در گذشته هم تاکید داشتم، یکی از اهداف و وعده های بنده، خانه دار کردن و شخصیت بخشی به ورزش اول استان مازندران بود که الحمدالله با پیگیری های شبانه روزی و کمک همه ی زحمتکشان فوتبال مازندران این هدف در روز چهارشنبه عملی خواهد شد.

درزی خلردی تاکید داشت: ساخت ساختمان هیات فوتبال مازندران شاید سالها بود که به یکی از اصلی ترین دغدغه های فوتبال استان بدل شده بود که خوشبختانه این انتظار به سر رسید.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان تصریح کرد: قطعا اتمام پروژه ساختمان هیات فوتبال مازندران تنها با تلاش این هیات امکان پذیر نخواهد بود و این موضوع نیاز به کمک جدی فدراسیون فوتبال، تمامی مسئولین استانی و خانواده بزرگ فوتبال مازندران دارد نا انشالله بعد سالها فوتبال مازندران صاحب خانه شود.