کد خبر:2262

آیین نکوداشت مربیان برتر فوتبال در اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران برگزار شد

 

 

آیین نکوداشت مربیان برتر فوتبال مازندران باحضور جمعی از مسئولین، به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران ، آیین نکوداشت مربیان برتر فوتبال که به صورت همزمان در سراسر کشور و به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست ترتیب داده شد، باحضور رجبی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران، ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران و مربیان برتر و پیشکسوتان فوتبال استان در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

 در این جلسه ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در سخنانی گفت:امیدواریم بتوانیم از ظرفیت بزرگ جامعه فوتبال به ویژه مربیان برای اشاعه فرهنگ محیط زیست استفاده کنیم تا فرهنگ زیستی محیطی جامعه تغییر و از گفتار به کردار و رفتار تبدیل شود.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران تصریح کرد: هیچ دولتی بدون مشارکت مردم موفق به حفظ محیط زیست نیست  وحفظ محیط زیست نیازمند حضور داوطلبانه وفعالانه مردم است.

ابراهیمی کارنامی اضافه کرد: ورزش فوتبال طرفداران زیادی دارد و مربیان فوتبال ازتاثیرگذارترین افراد جامعه هستند و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت برای حفظ محیط زیست استفاده کنیم.

در ادامه درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران با بیان اینکه مربیان فوتبال درجامعه اثرگذار هستند، افزود: مربیانی که درعرصه فوتبال مازندران فعالیت می کنند به بیش از دو هزار نفر می رسند و امروز ما در جمع نمایندگان مربیان فوتبال استان هستیم که می توانند درحفظ محیط زیست مشارکت داشته و فرهنگ بهره وری مطلوب از محیط زیست را توسعه دهند.

 

 

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان بیان داشت: محیط زیست در تمام کشور یک سرمایه است و این سرمایه در استان زیبای مازندران به واسطه اقلیم های متفاوت و گوناگون بسیار با ارزش تر است، پس این وظیفه ی همه ی ماست تا در حفظ یک سرمایه و نگه داری آن برای آیندگان تلاش کنیم.

 در این مراسم از حسین قزل سفلو، محمود سورتیچی، ابراهیم مرادی، جواد قلی زاده، احمد ابراهیمی و فاطمعه جانعلی پور به عنوان مربیان برتر فوتبال مازندران و سفیران فرهنگی سازمان حفاظت محیط زیست تجلیل به عمل آمد.

 

 

عکس ها از زینب ذبیحی و اکبر قاسمپور