کد خبر:3018

با حضور رئیس هیات فوتبال مازندران؛

آیین بهره برداری از فاز یک ورزشگاه بازسازی شده آزادی و هیات فوتبال شهرستان بهشهر برگزار شد

 

 

آیین بهره برداری از فاز یک ورزشگاه بازسازی شده آزادی و هیات فوتبال شهرستان بهشهر با حضور رئیس هیات فوتبال مازندران و دیگر مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، عصر روز یکشنبه دوازدهم تیر ماه، آیین افتتاح فاز یک ورزشگاه بازسازی شده آزادی و هیات فوتبال شهرستان بهشهر با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه، رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر، فلاح سرپرست هیات فوتبال شهرستان و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان فوتبال بهشهر برگزار شد.

 

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در حاشیه این آیین و در مصاحبه با خبرنگاران بیان داشت: فوتبال شهرستان بهشهر از دیرباز یکی از قطب های فوتبال استان مازندران می باشد و فوتبال بهشهر پیشکسوتان و بزرگان زیادی را به فوتبال استان مازندران تحویل داده است.

وی ادامه داد: امروز بسیار خوشحالم که خانواده فوتبال بهشهر با اتحاد در کنار هم قرار گرفته اند و سعی دارند تا موفقیت و روزهای خوب را به فوتبال این شهرستان هدیه دهند.

رئیس هیات فوتبال مازندران در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی و هیات فوتبال شهرستان بهشهر گفت: متاسفانه بارها به این موضوع اشاره داشته ایم که مشکل عمده فوتبال مازندران عدم زیرساخت مناسب است که توجه زیادی هم به آن نمی شود، اما خوشبختانه امروز در بهشهر شاهد قدم بزرگی در راستای بالا بردن سطح زیرساخت فوتبالی این شهرستان بودیم که جای تقدیر تشکر از همه مسئولین این شهرستان و به ویژه برداران فلاح را دارد.

درزی خلردی افزود: باید به انتخاب خودم در رابطه با رئیس هیات فوتبال شهرستان بهشهر آفرین بگویم، چرا که تغییرات و توسعه فوتبال بهشهر را می توان در همین زمان کم به خوبی لمس کرد و این امید را دارم تا با استفاده از تمامی ظرفیت های سیاسی،اجتماعی و ورزشی این شهرستان و با راهنمایی بزرگان و پیشکسوتان، شاهد روزهای درخشان و خوبی در فوتبال بهشهر باشیم.

در این مراسم ضمن تجلیل از پیشکسوتان فوتبال شهرستان بهشهر، تیم های امید استقلال تهران با هدایت آرش برهانی و منتخب امید شهرستان بهشهر در یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند.