کد خبر:2362

آیین اختتامیه مسابقات لیگ فوتسال دختران جوان مازندران برگزار شد

 

 

آیین اختتامیه مسابقات لیگ فوتسال دختران جوان مازندران، جام دختران سردار سلیمانی با حضور، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان و دیگر مسئولین در بهنمیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، روز جمعه ۲۰ اسفند ماه آیین اختتامیه مسابقات لیگ فوتسال دختران جوان مازندران با حضور رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان، طاهر پور و عباسی بخشدار و رئیس اداره ورزش و جوانان بهنمیر، محسنی نائب رئیس هیات فوتبال مازندران، بهرامیان رئیس هیات‌ فوتبال بهنمیر و دیگر مسئولین در سالن مجدآرا بهنمیر برگزار شد.

لیگ فوتسال دختران جوان مازندران که به نام جام دختران سردار سلیمانی نامگذاری شده بود، در ۵ هفته و با حضور ۱۳ تیم از سراسر استان برگزار شد و در پایان تیم‌های املاک عظیمی بهنمیر، امیراد ساری و ستارگان امیرکلا توانستند به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کنند و تیم بن سای بابلسر هم به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد.

کوثر طالبی از تیم طلایی پوشان ۹۰ بابل عنوان پدیده و رقیه ابن قاسم بیشه عنوان خانم گل این رقابت ها را کسب کردند.

رئیس هیات فوتبال مازندران ضمن تشکر از حمایت های مسئولین شهر بهنمیر، اظهار داشت: پس از برگزاری مسابقات نوجوانان خوشبختانه مسابقات لیگ فوتسال دختران جوان مازندران هم با سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: از آقای عظیمی و برادرانشان هم بابت حمایت هایشان از فوتبال بانوان تشکر می کنم و اقدام این عزیزان بسیار برای ما ارزشمند است.

درزی خلردی در پایان تاکید داشت: یکی از نکات حائز اهمیت در فوتبال مازندران، بخش استعدادیابی است که قطعا توجه بیشتری باید به این موضوع شود تا آینده ای بهتر را برای فوتبال و فوتسال استان مازندران شاهد باشیم.