کد خبر:3122

برای قضاوت در لیگ های کشور؛

آزمون آمادگی جسمانی داوران فوتبال مازندران برگزار شد

 

 

آزمون آمادگی جسمانی داوران فوتبال استان مازندان برای قضاوت در لیگ های فوتبال کشور با حضور ۱۰۸ داور از سراسر استان در استادیوم شهید متقی ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، آزمون آمادگی جسمانی داوران فوتبال استان با حضور ۱۰۸ داور و کمک داور از سراسر استان در پیست تارتان استادیوم شهید متقی ساری برگزار شد.

در این آزمون که از ساعت ۱۵ عصر روز جمعه ۱۷ تیر ماه آغاز شد، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسین فوتبال، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سهرابی و یگانه نائب رئیس و دبیر هیات فوتبال استان، تیموری و رحمان نژاد مسئول کمیته و دپارتمان داوری هیات فوتبال استان و دیگر مسئولین حضور داشتند.

خداداد افشاریان مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حاشیه این آزمون تاکید داشت: آزمون ورودی قضاوت در لیگ های کشور باید بسیار سخت گیرانه و بدون هیچ ارفاقی صورت پذیرد، چرا که قضاوت در دیدار های کشوری نیازمند بالاترین آمادگی بدنی است.

وی در ادامه افزود: امروز اینجا حضور پیدا کردم تا از نزدیک شاهد کیفیت داوران استان مازندران باشم که الحمدالله داوران بسیار خوب و آینده داری در این آزمون حضور داشتند که می توانند در سطوح کشوری سوت بزنند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران هم با بیان اینکه برگزاری مطلوب این آزمون گفت: همیشه برای بنده آزمون آمادگی جسمانی داوران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و این موضوع را به کمیته داوران هیات استان هم گوش زد کرده ام.

این مقام مسئول افزود: با حضور آقای افشاربان مسئول محترم کمیته داوران فدراسیون فوتبال در این آزمون و نظارت میدانی ایشان قطعا کیفیت برگزاری و سنجش داوران دوچندان شده و انشالله در آینده و در دیدار های کشوری از داوران مازندرانی بهترین قضاوت ها را خواهیم دید.

گفتنی است در این آزمون اشکان خورشیدی، رضا عادل، وحید کاظمی،دانیال باشنده و اسماعیل احمدی داوران و کمک داوران مازندرانی لیگ برتر نیز حضور داشتند.